Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Staten suspenderer Restaurant Vejlegården på Jobnet.dk pga. 3F

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Igår lagde Amin Skov fra Restaurant Vejlegården dette dokument op som viser at Arbejdsmarkedsstyrelsen har suspenderet hans jobannoncer på Jobnet.dk & Workindenmark.dk da han er under blokade fra 3F.

Så det vil sige, så snart en Fagforeninger har fået den tåbelig idé at lave en blokade, så vil staten som står bag Jobnet.dk & Workindenmark.dk IKKE hjælpe med at skaffe arbejdsløse job, og hjælpe en virksomhed med at få medarbejdere..

Jeg viste godt det stod slemt til med fagforeninger og deres Mafia metoder.. men det her er fandme noget af det åndssvageste  jeg har læst længe!

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

BruunMedia:
så snart en Fagforeninger har fået den tåbelig idé at lave en blokade, så vil staten som står bag Jobnet.dk & Workindenmark.dk IKKE hjælpe med at skaffe arbejdsløse job, og hjælpe en virksomhed med at få medarbejdere

Det er jo ikke et spørgsmål om, at de ikke vil, men at de ikke må. Om reglerne er tåbelige eller ej, kan jo altid diskuteres, men paragrafen er jo meget klar. Det er jo så fagforbundet, der skal bevise, at deres blokade er lovlig.

- Hvis jeg selv eller mine børn var arbejdssøgende lige nu, vil jeg da også undre mig, hvis jeg/de blev sendt til en blokaderamt virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 4 person

Birte Andersen:

BruunMedia:
så snart en Fagforeninger har fået den tåbelig idé at lave en blokade, så vil staten som står bag Jobnet.dk & Workindenmark.dk IKKE hjælpe med at skaffe arbejdsløse job, og hjælpe en virksomhed med at få medarbejdere

Det er jo ikke et spørgsmål om, at de ikke vil, men at de ikke må. Om reglerne er tåbelige eller ej, kan jo altid diskuteres, men paragrafen er jo meget klar. Det er jo så fagforbundet, der skal bevise, at deres blokade er lovlig.

- Hvis jeg selv eller mine børn var arbejdssøgende lige nu, vil jeg da også undre mig, hvis jeg/de blev sendt til en blokaderamt virksomhed.

Når man i 2012 laver en lovgivning som sørger for at en Fagforening for lov til at Lege Politi & bestemme hvem der må have en aktiv virksomhed og hvem der ikke må, så er der fandme noget galt!

Hvorfor vil de undre dig? 3F Laver blokade på 10+ Restauranter som overholder en overenskomst med Krifa, fuldt ud lovligt og overholder overenskomsten.. Det eneste de pampere ikke kan klare er, det ikke er en overenskomst med 3F. Så derfor laver de en blokade, og derfor beviser Mette Frederiksen, som står bag lovændringen(Lovændringerne) at de er lige lovligt knalder for meget med 3F.

Det undre mig at nogen folk stadigvæk har sådan en DDR tankegang.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare roligt det vil ikke ske jobbet er intet vær til at få folk i arbejde de holder på folk så de selv kan have en masse ansattte for det offentlige er det jo en most frem for effektivitet

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Når man i 2012 laver en lovgivning som sørger for at en Fagforening for lov til at Lege Politi & bestemme hvem der må have en aktiv virksomhed og hvem der ikke må, så er der fandme noget galt

Kunne ikke have sagt det  bedre selv, fagforeningerne har simpelthen gennem tiden fået for meget magt, og denne misbruger de gerne får at få deres vilje.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og et gammelt Citat fra deres Gruppeformand i Vejle(kilde):

"- Vi har simpelthen ikke kunnet komme til at forhandle med restauratøren. Situationen er den, at vi ikke aner, hvor knasterne er mellem ham og os, fordi han end ikke vil forhandle, og det er usædvanligt,  ----->Økonomisk lønner han sine folk bedre end overenskomsten<---------- , så der er luft til, at han kunne indgå en overenskomst med os, siger gruppeformand i 3F Vejle - Hotel og Restauration - Henning Troelsen."

ligeledes er han forundret over at nogen kan være optaget af deres ideologi:

"I mine år i fagbevægelsen kan jeg ikke huske at have stået over for en modstander i en konflikt, der på den måde er optaget af ideologi. Jeg ved ikke, hvad der driver ham, siger Henning Troelsen."

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er noget der vil blive frataget 3 F inden for ikke mange år for LO og SF samt socialdemokratiet er ved at uddø de er alle bevægelser der lever i fortiden og ikke ved hvad deres medlemer eller vælger ønsker

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det mest hjernedøde i alt det der er, at 3F siger, at der er valgfrihed, men de vælger derefter at jagte restauranter og lignende, som ik er deres medlemmer!

Hvis 3F ik snart stoppes, så bliver de DKs død! De lever i en forsvunden tid sammen med f.eks en væltepeter, hieroglyffer og dinosaurer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Når man i 2012 laver en lovgivning som sørger for at en Fagforening for lov til at Lege Politi & bestemme hvem der må have en aktiv virksomhed og hvem der ikke må, så er der fandme noget galt!

Hvorfor vil de undre dig? 3F Laver blokade på 10+ Restauranter som overholder en overenskomst med Krifa, fuldt ud lovligt og overholder overenskomsten.. Det eneste de pampere ikke kan klare er, det ikke er en overenskomst med 3F. Så derfor laver de en blokade, og derfor beviser Mette Frederiksen, som står bag lovændringen(Lovændringerne) at de er lige lovligt knalder for meget med 3F.

Det undre mig at nogen folk stadigvæk har sådan en DDR tankegang.

Star Star Star Star Star

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis 3F ik snart stoppes, så bliver de DKs død!

Det er helt korrekt.

Men jeg synes heldigvis der er mere og mere der tyder på, at de lever på lånt tid. Seneste eksempel er deres "sammenstød" med den røde regering, ved de sammenbrudte 3-parts forhandlinger. Hvis de både rager uklar med de røde partier, og oplever en vælgerflugt, og får mere og mere negativ omtale, må det uuåndgåeligt ende med at de enten lukker eller sadler om.

Og mon ikke at vi indenfor en meget overskuelig fremtid må se i øjnene, at vi bliver nødt til at tilpasse os det nye verdensbillede, fremfor at bilde os selv ind at alt nok skal blive som før igen? Når det sker, er det klart at de danske overenskomster må være et af de første steder man kigger, hvis vi vil være med i kampen.

Og så er jeg enig med BruunMedia og andre. Det er jo helt hjernedødt at det her kan lade sig gøre. Hvis det ikke var fordi det er direkte tragisk, ville det jo være til at grine over.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)