Køb et Amino Sponsorlink
Yes endelig fik jeg min firmabil, så jeg kan komme igang som selvstændig tømrer.Ja jeg ved det godt.. Firma bil er ikke det største at opnå, men jeg er sku glad.Jeg har haft min tømrer virksomhed i 3 måneder uden bil, og det skulle jeg hilse at sige er ret så svært.Derfor er det en kæmpe sejer for mig nu endelig at kunne komme ud til mine kunder og lave flot tømrerarbejde.Jeg vil da også lige bruge min glædes indlæg med at sige til jer, i er meget velkommen til at besøge min hjemmeside detmads.dkEvt. hvis i skal have lavet noget måske ;-) Aminoer opnår naturligvis super godt priser.
Jamen tillykke med den firmabil! Det er sgu da flot! :-) Hvis det er en sejr for dig, så er jeg sgu glad og så skal du have en high 5! Det er sgu noget fis, at en sejr kun kan være millioner, sportsvogne osv! - Det er jo forskelligt fra person til person hvad vores mål er!Jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden! - GO GO GO!Ha' en super dag!
Hej min ven!Jeg er Wordpress-ekspert og leverer lige nu et super skarp tilbud, læs mere HER!
Mads W:men jeg er sku glad.
Godt for dig - - stort til lykke :-)
Tillykke herfra også...:)
Ja, uden firmabil er det sku ikke nemt som håndværker...;)
Tømrer og snedker firmaet Koluda byg
Forstår ikke hvordan du har kunne klare dig uden firma bil når du er selvstændig
Men stort tillykke med det Mads. Som tidligere håndværker ved jeg hvor dejligt det er med firma vogn.
Held og lykke med din virksomhed.
Ved du hvad Mads... den dag jeg for en firma bil, skriver jeg sgu også et indlæg og er pisse stolt. Jeg er ikke kommet dertil endnu, men arbejder for det... så jeg syntes bestemt du kan være stolt i dag!
Med Brandsikre Hilsner
Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver
Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dkVed siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil.