Køb et Amino Sponsorlink
Hej aminoer
Planen var egentlig at holde lidt sommerferie, men med de vejrudsigter de lover vil jeg heller arbejde, jeg har derfor 2 uger der skal bruges på noget fornuftigt..
Så istedet for jeg tagermig en ferie kan jeg få lavet nogen kanon gode tilbud til din butik/kontor.
F.eks Rengøring af kontor eller butik 2 timer til kun 240,- + moms flere timer så kan jeg lave et godt tilbud :) eller fast aftale..
Der er også mulighed for polering af vinduer i butikker/facader i Randers eller Århus til 50% rabat, her skal vinduerne dog lige besigtes for at kan give knald godt amino tilbud.
Så sæt mig igang her i sommerferien :)
/Mikkel
Kan det passe tilbuddet ikke er godt nok :)
SÅ kan i da lige tygge på den i weekenden også ;)
God weekend derude
Jeg har prøvet Mikkels vinduespolering.
Han gør det godt. Overdommeren herhjemme har godkendt hans arbejde og er godt tilfreds. Mikkel har nu fået en bestilling på fast aftale om vinduespolering.
Dbh. John
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Hej John
Mange tak for de rosende ord :)
Glad for du/i er tilfredse, sådan skal det jo også helst være ;)
Håber jeg kan gøre mange flere aminoer tilfredse
Så er der kun få ledige tider tilbage med dette tilbud gældende i Århus og Randers :)