Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger grossister eller importøre af fiskegrej til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra søborg
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle 

Jeg søger en eller flere grossister der sælger frilivs beklædning og fiskeudstyr, da jeg er vedat starte en ny webshop inden for dette område. Helst inden for Eu. Dog hvis i kan nogle fra USA eller andre lande er det okay eller super!!!

mvh oliver 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Normark, Pure Fishing, så er der dem med Kinetic (kan ikke huske hvad de hedder) og fra USA Bass Pro (-:

/Banditten

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Banditten:
Kinetic (kan ikke huske hvad de hedder)

De hedder Fairpoint og ligger i Alleroed:

http://kineticfishing.com/

Derudover er der ogsaa FBJ Sport i Danmark, Svendsen Sport, der blandt har Savage Gear.

Mange hilsner

Mads

 

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fluebinderen:

hej alle 

Jeg søger en eller flere grossister der sælger frilivs beklædning og fiskeudstyr, da jeg er vedat starte en ny webshop inden for dette område. Helst inden for Eu. Dog hvis i kan nogle fra USA eller andre lande er det okay eller super!!!

mvh oliver 

Hvis du kan bruge kroge, bly, flydere og sådan noget - så kan jeg sikkert hjælpe dig  da jeg selv var i gang med at starte sådan noget op for nogle måneder siden, men droppede det dog igen. Du kan lige skrive en privat besked så kan jeg fortælle lidt mere om hvad det er og hvordan det foregår :)

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuel http://fluer.dk, de har et giga sortiment

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)