Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

hjælp (betalt) til wordpress søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Amino-karma 24.551
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 3.890
Amino Plus

God lørdag alle

Jeg er ved at opsætte en hjemmeside til en kammerat og har i den forbindelse to problemer med wordpress.

1. Jeg plejer at bruge CodeStyling Localization til at oversætte themet. Men denne gang er themet købt via templatemonster.com og desværre fungerer CodeStyling Localization ikke hertil.

Så jeg har brug for hjælp til at finde anden plugin eller hjælp til direkte oversættelse.

2. Jeg har valgt WishList Member som login til kunderne. Jeg har ingen erfaring med dette og derfor skal jeg have en til at opsætte det som min ven har behov for.

Grundlæggende skal hans kunder kunne logge ind og se/hente filer filer som er lagt op kun til denne kunde.

Siden ligger midlertidigt på kennethboysen.dk

Send mig en pris på info@sikkerhedseksperten.dk og du må gerne kunne starte inden for de næste par dage.

Med Brandsikre Hilsner 

Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver

Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dk
Ved siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil

Amino-karma 24.551
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Amino Plus

Hvis du/I kan hyres til bare at lave en af opgaverne, vil det også være en stor hjælp!

Med Brandsikre Hilsner 

Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dk
Ved siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil

Amino-karma 6.016
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Indlæg ialt: 1.381
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 20:42

Hej Boysen

Hvad er du/dine kunder villige til at betale? Vil muligvis gerne hjælpe med direkte oversættelse af filerne. :)

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Amino-karma 24.551
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Amino Plus
Boysen
Fra SikkerhedsEksperten ApS
Skrevet 07-07-2012 kl. 20:44

Jamen vi betaler hvad der koster. Jeg giver aldrig mit budget væk :)

Det er kun themet der skal oversættes og kun det brugeren kan se.

Med Brandsikre Hilsner 

Amino-karma 24.551
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Amino Plus
Boysen
Fra SikkerhedsEksperten ApS
Skrevet 07-07-2012 kl. 21:16

Så fik jeg løst mine opgaver!

God lørdag!

Med Brandsikre Hilsner 

Amino-karma 1.052
Fra Danmark
Tilmeldt 21. okt 11
Indlæg ialt: 279

René Dyhr  
Skrevet 08-07-2012 kl. 03:23

Hvad hedder det plugin? Kunne også godt bruge sådan et

Amino-karma 2.763
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. jun 11
Indlæg ialt: 718
flag

Tjenester.dk
Skrevet 08-07-2012 kl. 07:39

Hej

Der er kun en vej manuel oversættelse

Vi tilbyder også de bedste danske Elite links

Amino-karma 24.551
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Amino Plus

Tjenester.dk:

Hej

Der er kun en vej manuel oversættelse

Tro mig, han ved det! :)

Med Brandsikre Hilsner 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)

RSS-feed