Køb et Amino Sponsorlink
NY: Hvis nogle bestiller, kan i så ikke smide billeder op når de er modtaget?
Hvis nogle bestiller, kan i så ikke smide billeder op når de er modtaget?
Jeg skal nok lave et billede af kortet jeg modtager.
Køb din te hos Tekanden. Landets absolut største udvalg af te i breve. Te til alle formål, i alle prisklasser og kvaliteter.
Hej
Det er et fint tilbud.
Jeg forstår bare ikke lige den skabelon som er på jeres hjemmeside.Er der 3mm sikkerhedsmargen eller ???
Jeg mangler også nogle nærbilleder af kortene.
Og så håber jeg da ikke, at en evt. kommende bestilling indeholder lige så mange stavefejl som på jeres hjemmeside. Det er en ommer, når man har med grafisk tryk at gøre!
Interaktive Markedsføringsprodukterwww.prolux.dk
hej jeg vil straks sørge for at vores webdesigner retter stavefejlene størrelsen på kortene er 86x54 mm hvis du tilpasser dit design efter dette så passer det man får en korrektur man skal godkende inde bestillingen går i gang
Dommeren: Hej Det er et fint tilbud. Jeg forstår bare ikke lige den skabelon som er på jeres hjemmeside.Er der 3mm sikkerhedsmargen eller ??? Jeg mangler også nogle nærbilleder af kortene. Og så håber jeg da ikke, at en evt. kommende bestilling indeholder lige så mange stavefejl som på jeres hjemmeside. Det er en ommer, når man har med grafisk tryk at gøre!
Hej René
Du må gerne sende nogle prøver til mig:
AAimport
Allehelgensgade 23a
4000 Roskilde
Att Morten Andersen
Kontorstole Billige kontorstole - stort udvalg - læder kontorstole & ergonomiske kontorstole:
elcykel - 110km pr opladning - også engros
El ladcykel
jeg skal have dig til at lave et design og sende til ordrenu@gmail.com
WideEyes.dk & AAimport.dk: Hej René Du må gerne sende nogle prøver til mig: AAimport Allehelgensgade 23a 4000 Roskilde Att Morten Andersen
Det lyder jo som et ekstremt godt tilbud.
Jeg har sendt dig en mail.
Kære Alle Aminoer
Så er det sidste chance for at bestille kort til 2 kr stykket inde minimumskøbet bliver 500 stk og prisen bliver sat op til 4 stk men det er stadig billigt ;)
kære alle
så er tiden hvor kommet hvor det er sidste chance for at bestille kort til 2 kr og uden mindstebeløb fra i morgen kl 10:00 vil prisen blive sat op til 4 kr og man skal mindst købe 500 stk (alle dem som bestille inden kl 10 eller har bestilt og venter på at se sit prøvetryk vil kortets pris stadig være 2 kr )
Inden kl 10:00 i morgentidlig
Rene : kære alle så er tiden hvor kommet hvor det er sidste chance for at bestille kort til 2 kr og uden mindstebeløb fra i morgen kl 10:00 vil prisen blive sat op til 4 kr og man skal mindst købe 500 stk (alle dem som bestille inden kl 10 eller har bestilt og venter på at se sit prøvetryk vil kortets pris stadig være 2 kr )
Som jeg sagde jeg ville har jeg taget billede af det kort jeg modtog (eget design som er lavet for at teste farver).
Ved dog ikke lige hvorfor Mads mener jeg skal have 1 stjerne for at sige jeg vil tage et billede af kortet. Men okay, her er billedet.
Hvis der er nogen som vil have billede endnu tættere på, kan jeg godt gøre dette. bare sig hvilket punkt der skal være billede af.