Køb et Amino Sponsorlink
Kære AminoerJeg skriver til jer, fordi jeg har et fantastisk godt tilbud til dig.
Jeg kan tilbyde jer at lave jeres VIP-kort, personale-kort, medlemskort,visitkort og alt andet til plastikkort for kun fra 2 kr. stykket ( Bemærk venligst ved store bestillinger kan prisen blive meget lavere)
Dette tilbud er inklusive:
Design efter eget valg
Tryk på begge sider af kortet
Fragt
Weekend service (det betyder at du kan bestille i løbet af weekenden og derefter modtager du dine kort den først kommende uge)
I bestiller således : Du sender en blot en mail til os med, hvadfarve, tekst, billeder og design, du ønsker på kortet. Vi sigter moddag til dag-levering, men ved store ordrer kan der godt gå op til 14 dage
Du kan også give os et kald på tlf 70707017
Du kan se lidt af det vi kan lave på her Der er ingen minimumsgrænse for køb Vi gør opmærksom på at alle priser er uden moms
Kan man sende eget design? I så fald hvad er kravene til det?Er fragt inkl. uanset om man bestiller 100 eller 1000?
Trykket er 4+4 CMYK?
Jeg kan kun se et meget lille billede af mange kort. Kan du ikke smide nogle lidt større og mere detaljeret billeder ind?
Er der et minimums antal på?
hej jb nej det er der ikke :D
hej ny Vi har desværre ikke andre billeder ind det der ligger på vores hjemmeside og ja frakten er incl og trykket er 4+4 cmyk
Hej Rene
Det er et fedt tilbud, jeg er dog lidt tilbageholdent i det jeg ønsker at se nogle af jeres produkter i høj kvalitets billeder, alle kan jo skrive at de har et super tilbud og de er den bedste virksomhed i verden til at producere det ene eller det andet.
Få taget nogle gode billeder makro eller i hvert fald tæt på, og så er jeg solgt :)
God weekend.
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
hej alexander alle vores kunder får et prøvetryk først før man bestiller hvorefter kunden har ret til at takke nej hvis kvaliteten ikke lever op det som lovet
mvh rene
Rene : hej ny Vi har desværre ikke andre billeder ind det der ligger på vores hjemmeside og ja frakten er incl og trykket er 4+4 cmyk
Kan man sende sit eget design? Og hvad er kravene til det, størrelse m.m.
hej ny det kan du sagtens størrelsen skal være 86x55 mm og gerne i psd eller pdf eller ai hvis du har 300 dp ellers kigger vores grafisk afd på det
man sende designet til ordrenu@gmail.com
eller ringe til os på 70707017 hvis der er burg for at grafisk afd skal se på det kommer det IKKE til at koste ekstra