Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig!"

Wordpress website 1.000 kr. ekskl. moms. - KUN I DAG

Side 2 ud af 3 (23 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >
Amino-karma 3.687
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. jun 09
Indlæg ialt: 676
Amino Plus
Sander
Skrevet 07-07-2012 kl. 12:32

Remydk:

Hvorfor kun lige idag?

"I dag er jeg hjemme, og kæresten er på Fyn! Har derfor en hel dag til at lave én hjemmeside efter først-til-mølle-konceptet."

"

Hej Mikael

Lyder super. Dog gælder tilbudet kun i dag. Det må ikke strække sig over flere dage, da jeg starter på et nyt projekt i morgen, som tager hele næste uge med. Det var kun, hvis det lige sad en og tænkte "Hey, jeg mangler en simpel side uden for mange funktioner". Wink"

Skype-Wink

Amino-karma 6.033
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Indlæg ialt: 1.384
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 12:41

Remydk:

Hvorfor kun lige idag?

Grundet at kæresten er udenbys, og jeg ikke lige har så mange planer i dag, ud over at lave lidt grafisk arbejde, som jeg snart er færdig med. Så tænkte, at et godt tilbud lige ville være i winkel!

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Amino-karma 6.033
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 13:38

Så er salget afsat. Takker for god ro og orden!

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Amino-karma 789
Fra københavn K
Tilmeldt 4. jun 12
Indlæg ialt: 173

Tænkte på om man måtte se det færdige produkt? er nysgerrig omkring, hvad man kunne få for en tusbas :)

Marttin

Amino-karma 6.033
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 18:45

Det kan du tro Marttin

Skal nok lige lægge et link når det er færdigt. :)

Amino-karma 6.033
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 20:35

Marttin Christensen:

Tænkte på om man måtte se det færdige produkt? er nysgerrig omkring, hvad man kunne få for en tusbas :)

Marttin

Så er der et lille preview klar. Der mangler stadig lige det sidste finish. Lige nu ligger den på min localhost, så I får kun lige forsiden som billede.

Amino-karma 661
Fra Frederikssund
Tilmeldt 20. aug 11
Indlæg ialt: 119

Fedt design du har lavet. Hvilket theme har du brugt?

Original-Iceland - ægte islandske uldvarer

Amino-karma 6.033
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 21:30

Amino-karma 789
Fra københavn K
Tilmeldt 4. jun 12
Indlæg ialt: 173

Synes det ser rigtig fornuftigt ud Anders. Virker som en god handel du har givet ud idag :) Super fedt..

Amino-karma 6.033
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 23:07

Marttin Christensen:

Synes det ser rigtig fornuftigt ud Anders. Virker som en god handel du har givet ud idag :) Super fedt..

Ja, jeg synes nu også det blev ganske fornuftigt, af én dags arbejde at være. ;)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg) < Forrige 1 2 3 Næste >

RSS-feed