Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer
I dag er jeg hjemme, og kæresten er på Fyn! Har derfor en hel dag til at lave én hjemmeside efter først-til-mølle-konceptet.
Jeg laver i dag en simpel wordpress-side med valgfrit template fra ThemeForest.net
Hjemmesiden vil være færdig i løbet af i dag, og det koster kun 1.000,- ekskl. moms.
Du får...
Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.
Super tilbud! God dag Anders :)
Marttin Christensen: Super tilbud! God dag Anders :)
Tak, og i lige måde Martin.
Gælder det også ECommerce Templatesene derindefra?
Petar I.: Gælder det også ECommerce Templatesene derindefra?
Desværre Petar I.
Har ingen erfaringer med WP E-commerce endnu, men måske noget man skulle begynde at kigge på. Det kan være der kommer et nyt tilbud senere med dette.
det lyder billigt jeg kunne godt tænke mig et nyt tema til www.stripgirl.dk
med søgeord optimering flytte tekster over , jeg sender alt hvad mine ønsker er bookingformular med mere men jeg forventer da ikke det behøver blive færdig i dag , da det jo er meget du tilbyder til den pris
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Mikael christiansen: det lyder billigt jeg kunne godt tænke mig et nyt tema til www.stripgirl.dk med søgeord optimering flytte tekster over , jeg sender alt hvad mine ønsker er bookingformular med mere men jeg forventer da ikke det behøver blive færdig i dag , da det jo er meget du tilbyder til den pris
Hej Mikael
Lyder super. Dog gælder tilbudet kun i dag. Det må ikke strække sig over flere dage, da jeg starter på et nyt projekt i morgen, som tager hele næste uge med. Det var kun, hvis det lige sad en og tænkte "Hey, jeg mangler en simpel side uden for mange funktioner".
Anders Helbo: Mikael christiansen: det lyder billigt jeg kunne godt tænke mig et nyt tema til www.stripgirl.dk med søgeord optimering flytte tekster over , jeg sender alt hvad mine ønsker er bookingformular med mere men jeg forventer da ikke det behøver blive færdig i dag , da det jo er meget du tilbyder til den pris Hej Mikael Lyder super. Dog gælder tilbudet kun i dag. Det må ikke strække sig over flere dage, da jeg starter på et nyt projekt i morgen, som tager hele næste uge med. Det var kun, hvis det lige sad en og tænkte "Hey, jeg mangler en simpel side uden for mange funktioner".
okay så må jeg bruge mine åndelige evner til at få dagen til at blive længere ,bare en spørg, men god jagt med at finde en lille opgave
Mikael christiansen: Anders Helbo: Mikael christiansen: det lyder billigt jeg kunne godt tænke mig et nyt tema til www.stripgirl.dk med søgeord optimering flytte tekster over , jeg sender alt hvad mine ønsker er bookingformular med mere men jeg forventer da ikke det behøver blive færdig i dag , da det jo er meget du tilbyder til den pris Hej Mikael Lyder super. Dog gælder tilbudet kun i dag. Det må ikke strække sig over flere dage, da jeg starter på et nyt projekt i morgen, som tager hele næste uge med. Det var kun, hvis det lige sad en og tænkte "Hey, jeg mangler en simpel side uden for mange funktioner". okay så må jeg bruge mine åndelige evner til at få dagen til at blive længere ,bare en spørg, men god jagt med at finde en lille opgave
Jeg takker og bukker!
Hvorfor kun lige idag?
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt