Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig!"

Wordpress website 1.000 kr. ekskl. moms. - KUN I DAG

Side 1 ud af 3 (23 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 6.019
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Indlæg ialt: 1.382
Amino Plus

Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 10:02
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

I dag er jeg hjemme, og kæresten er på Fyn! Har derfor en hel dag til at lave én hjemmeside efter først-til-mølle-konceptet.

Jeg laver i dag en simpel wordpress-side med valgfrit template fra ThemeForest.net 

Hjemmesiden vil være færdig i løbet af i dag, og det koster kun 1.000,- ekskl. moms.

Du får...

• Installation af WordPress
  • Opsætning af valgfrit tema
  • Redigering af tema mht. grafik, farver og evt. logo
  • Indsættelse af billeder og tekst, som du sender til mig.
  • Søgeoptimering af siden
Er du maler, murer, tømmer eller mangler du bare en simpel side, uden krævende funktioner? Så er dette tilbud lige noget for dig!

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Amino-karma 789
Fra københavn K
Tilmeldt 4. jun 12
Indlæg ialt: 173

Marttin Christensen
Fra The Coffee Break ApS
Skrevet 07-07-2012 kl. 10:08

Super tilbud! God dag Anders :)

Amino-karma 6.019
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 10:09

Marttin Christensen:

Super tilbud! God dag Anders :)

Tak, og i lige måde Martin. Wink

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Amino-karma 210
Fra København.
Tilmeldt 6. jun 10
Indlæg ialt: 51

Petar I.
Skrevet 07-07-2012 kl. 10:20

Gælder det også ECommerce Templatesene derindefra?

Amino-karma 6.019
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 10:39

Petar I.:

Gælder det også ECommerce Templatesene derindefra?

Desværre Petar I.

Har ingen erfaringer med WP E-commerce endnu, men måske noget man skulle begynde at kigge på. Det kan være der kommer et nyt tilbud senere med dette.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

det lyder billigt jeg kunne godt tænke mig et nyt tema til www.stripgirl.dk

med søgeord optimering flytte tekster over , jeg sender alt hvad mine ønsker er bookingformular med mere men jeg forventer da ikke det behøver blive færdig i dag , da det jo er meget du tilbyder til den pris

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 6.019
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 11:38

Mikael christiansen:

med søgeord optimering flytte tekster over , jeg sender alt hvad mine ønsker er bookingformular med mere men jeg forventer da ikke det behøver blive færdig i dag , da det jo er meget du tilbyder til den pris

Hej Mikael

Lyder super. Dog gælder tilbudet kun i dag. Det må ikke strække sig over flere dage, da jeg starter på et nyt projekt i morgen, som tager hele næste uge med. Det var kun, hvis det lige sad en og tænkte "Hey, jeg mangler en simpel side uden for mange funktioner". Wink

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Anders Helbo:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Lyder super. Dog gælder tilbudet kun i dag. Det må ikke strække sig over flere dage, da jeg starter på et nyt projekt i morgen, som tager hele næste uge med. Det var kun, hvis det lige sad en og tænkte "Hey, jeg mangler en simpel side uden for mange funktioner". Wink

okay så må jeg bruge mine åndelige evner til at få dagen til at blive længere ,bare en spørg, men god  jagt med at finde en lille opgave Big Smile

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 6.019
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 07-07-2012 kl. 11:45

Mikael christiansen:

Anders Helbo:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

okay så må jeg bruge mine åndelige evner til at få dagen til at blive længere ,bare en spørg, men god  jagt med at finde en lille opgave Big Smile

Jeg takker og bukker! Cool

Amino-karma 17.946
Fra Fredericia
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 3.506
Amino Plus
Remydk
Fra REMYYMER Solutions
Skrevet 07-07-2012 kl. 12:28

Hvorfor kun lige idag?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed