Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til markedsføring & branding (Ikke internet)"

Reklame spot.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 98
Tilmeldt 27. jan 10
Indlæg ialt: 28

Skrevet 06-07-2012 kl. 11:28
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

Skal have lavet et reklamespot / tv reklame.

Søger et filmstudie/bureau eller lignende i Polen eller Tyskland, som kan lave det for mig.

Det skal være god kvalitet og professionelt, men billigere end her i Danmark.

Er der nogen der kan hjælpe, eller har nogen i netværker der kan?

Amino-karma 117.010
Tilmeldt 20. apr 07
Indlæg ialt: 13.177

Her kan dit firmanavn stå
Skrevet 06-07-2012 kl. 11:30

hej giv mig et kald på +45 71 99 43 43, jeg kan måske hjælpe dig lidt

Amino-karma 98
Tilmeldt 27. jan 10

Frk.Ebert
Skrevet 06-07-2012 kl. 13:19

Super med så hurtigt et svar...

Men er der andre som kan/vil hjælpe?

Amino-karma 442
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. apr 10
Indlæg ialt: 105

Hej Frk. Ebert.

Skal det være tysk / polsk, ville jeg bruge google.

Men hvorfor skal det være tysk / polsk? Hvad søger du da?

Som du måske har set, har vi et aminotilbud for tiden - Se det her: www.brightbeetle.dk/aminotilbud

Amino-karma 2.790
Fra København
Tilmeldt 11. jun 08
Indlæg ialt: 646

MichaelValentin
Fra Signifly ApS
Skrevet 06-07-2012 kl. 19:24

Hej Frk. Ebert,

Hvis det er målrettet et dansk publikum vil jeg klart anbefale jer at få det produceret i Danmark. 

Ligesom Bright Beetle er vi også et dansk bureau, som kan producere til fornuftige priser. Du kan se et udsnit af vores referencer på hjemmesiden, og hvis du synes kvaliteten stemmer overens med det i leder efter, kan du kontakte mig på mv@signifly.com eller 28192966 for et uforpligtende tilbud. Der er masser af knapper at skrue på mht. det tekniske setup, skuespiller(e), location/studie, efterbehandling, osv. for at sikre en skarp pris.

Rigtig god dag :-)

Signifly.com Gennemtænkte webløsninger, skarpe designs og imponerende præsentationsfilm. Altid en god Amino-pris!

Amino-karma 98
Tilmeldt 27. jan 10

Frk.Ebert
Skrevet 10-07-2012 kl. 10:30

Mange tak for svar Tim & Michael :)

Reklamespotten er til det danske marked - hvorfor synes I at det vil være mere målrettet at producere det her? Spotten vil være med danske skuespillere.

Grunden til at vi søger udenfor grænsen er at den spot vi vil lave ligger på ca. 100.000kr og vi tænker at man må kunne gøre det billigere i et af de 2 nævnte lande...?

Også rigtig god dag herfra :)

Amino-karma 442
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. apr 10
Indlæg ialt: 105

Hej Frk. Ebert.

Helt firkantet set handler rigtig meget af filmproduktion om at have rette intuition og mavefornemmelse. Vi bruger udelukkende erfarne kræfter, som vi har prøvet af mange gange og som vi ved vi "taler samme sprog med". Og hér tror jeg en formidling til et udenlandsk produktionsselskab kan være en udfordring - Vi har før fået noget produceret i andre lande som skulle matche op med et dansk look, og det gør det bare ikke. Ligemeget hvad er det nogle andre øjne der kigger, nogle andre mavefornemmelser og nogle andre tekniske standarder. Så derfor kan det også være svært at ramme plet i en dansk målgruppe, hvis det er produceret udenlands :)

Når dét er sagt, vil vi meget gerne byde ind på opgaven og give et bud på hvordan vi kunne løse den ? I siger jeres budget er 100.000, men hvem ved - måske rammer I plet for 90.000 eller måske endda 25.000. Det handler om at bruge de rette virkemidler, frem for de rette budgetter (Selvom det unægteligt kan hænge sammen).

Du er velkommen til at skrive til mig på tim@brightbeetle.dk så kan vi jo tage en snak om det.

Amino-karma 2.790
Fra København
Tilmeldt 11. jun 08
Indlæg ialt: 646

MichaelValentin
Fra Signifly ApS
Skrevet 10-07-2012 kl. 11:06

Hej igen,

Jeg synes Tim siger det glimrende, men jeg vil gerne supplere. Noget af det vigtigste på et reklamefilmsprojekt er at ramme et udtryk som matcher produktet og det budskab der skal kommunikeres. Derfor er din leverandør en central sparringspartner i arbejdet med idéudvikling og manuskript/drejebog. Det er unægteligt sværere når den geografiske afstand er større. Hvis I vil bruge danske skuespillere er det også en fordel med dansk produktionsselskab - vi har et bredt netværk at trække på og gode emner fra tidligere castings som måske er relevante for jer. Det minimerer udgiften til casting.

Hvis du stadig ikke er overbevist om at du kan få den ønskede kvalitet til den ønskede pris i Danmark, synes jeg at du skal kontakte Tim, mig eller måske os begge med henblik på en snak om mulighederne. I sidste ende handler det om at have en leverandør som er nærværende, og som man er tryk ved - og det finder ud først ud af når du får taget hul på dialogen.

Rigtig god dag - jeg håber vi tales ved. :-)

Signifly.com Gennemtænkte webløsninger, skarpe designs og imponerende præsentationsfilm. Altid en god Amino-pris!

Amino-karma 98
Tilmeldt 27. jan 10

Frk.Ebert
Skrevet 10-07-2012 kl. 12:36

Gode svar fra jer begge to igen :)

Jeg lover at henvende mig til jer begge, hvis det bliver aktuelt..

Skal lige vende det med kunden igen - kunden vil nemlig meget gerne have nogle udenlandske priser til at sammenligne med...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: