Køb et Amino Sponsorlink
Hejsa, er der nogen som kender et billigt webhotel med mulighed for maillist?
www.Noontime.dk -Autoriseret forhandler af ure fra Noon Copenhagen LPG-bogforing.dk -Med over 25 års erfaring kan vi hjælpe med stort set alt indenfor regnskaber
GetWebbed - Et pasioneret webbureau med fokus på E-handelsløsninger
Hej bo
Jeg kan tilbyde dig et webhotel til 120kr. pr. år. (10GB plads, 30GB/MD trafik, 10 domæner).
Der er 1-click installer med software til maillist.
Du kan se mulighederne her: http://www.softaculous.com/softwares/mail
Sønderup Media - Wordpress, Drupal, Prestashop og Magento hjemmesider med telefonsupport.
jeg kan klart anbefale meebox.net dem er jeg super tilfredse med billige priser og super service med mere
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Mikael christiansen: jeg kan klart anbefale meebox.net dem er jeg super tilfredse med billige priser og super service med mere
Er også der jeg er hostet nu, men de tilbyder ikke maillist, kun til pro hoteller.
Bo Gunnarson:Er også der jeg er hostet nu, men de tilbyder ikke maillist, kun til pro hoteller.
Ellers en skam! Meebox her sat prisen ned til kun 45 kroner for et .dk domæne - det satme billigt + den luksuriøse service man får hos dem.
Btw.. Tag et kig på Mlhosting - der mener jeg at der følger maillist med.
Casper Jensen - 16 år og selvstændig med virksomheden CJMedia.
Projekter:
Bo Gunnarson: Mikael christiansen: jeg kan klart anbefale meebox.net dem er jeg super tilfredse med billige priser og super service med mere Er også der jeg er hostet nu, men de tilbyder ikke maillist, kun til pro hoteller.
deres pro webhotel de er yderste stabil og de levere højere op tid og der er få webhoteller på deres server ved køb et pro webhotel jeg kan klart anbefale og det er yderste billige priser til den service og stabilitet man får for de meget få kroner som et pro webhotel koster
Hej Mikael,
Jeg kender udemærket Meebox service niveau, som sagt er jeg selv hostet hos dem nu, men det er for min badmintonklub jeg søger et webhotel, og der er 99,- pr. måned for meget.
// Bo
Bo Gunnarson: Hej Mikael, Jeg kender udemærket Meebox service niveau, som sagt er jeg selv hostet hos dem nu, men det er for min badmintonklub jeg søger et webhotel, og der er 99,- pr. måned for meget. // Bo
Hej Bo,
Smid mig en mail - så finder vi ud af noget til dig. :-)pt@meebox.net
Meebox - Hosting til Alle. Altid 20% Amino-rabat med kuponkoden: "AMINO" :-)