Køb et Amino Sponsorlink
Jeg har fået en mail hvor der står følgende:
Kære (mit navn) Du har fået en ny besked i din Amino Gæstebog. Klik her for at se den. De bedste hilsner Dit Amino Team
Men når jeg så er inde på min profil, så står der
"Ingen har endnu skrevet i (mit navn)'s Gæstebog"
Hvad skal det betyde?
Med venlig hilsen
Bertil Boisen.
Bertil Boisen:Hvad skal det betyde?
Det betyder du har fået en mail om der er skrevet i din gæstebog uden der er nogen der har skrevet!
Mit gæt er at du har en anden profil der har fået en besked.Jeg har aldrig hørt om den fejl før, men en gang skal selvfølgelig være den første.
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Martin Thorborg:Mit gæt er at du har en anden profil der har fået en besked.Jeg har aldrig hørt om den fejl før, men en gang skal selvfølgelig være den første.
Mailen, sender mig jo ind på denne profil. :-)
- Og jeg mener ikke at have en anden profil, i hvertfald slet ikke som der er aktiv...
Hvad har du imod mig, DesignYou?
- For det første, hvorfor skulle du skrive sådan en ubrugelig "smart" kommentar.
- Og for det andet, hvorfor har du så brug for at tage hævn når jeg belønner din barnlige opførsel med 1-stjerne.
Hej Bertil og Allan,
Er I ikke rare at tage jeres eventuelle indbyrdes mellemværende i PB eller mail.
På forhånd tak.
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Bertil Boisen:- Og for det andet, hvorfor har du så brug for at tage hævn når jeg belønner din barnlige opførsel med 1-stjerne.
Jeg vil bede Jer om at stoppe den del af debatten og stjernekrigen her, og så lade tråden blive på sporet som en Amino-support tråd.
De bedste hilsner/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini | Baglokalet