Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De bedste dk domæner

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste vil nok være enig med mig i, at de allerbedste dk domænenavne blev taget for flere år siden. Men hvor heldig/dygtig kan man være i dagens Danmark?

Hvad er det bedste domænenavn, som du har fundet inden for det seneste år, som var ledigt?

Her er to, som jeg selv synes jeg har været rimelig heldig med:

http://helstegt-gris.dk/

http://maling-shop.dk/

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke fået det i brug endnu, men synes "macbookpriser.dk" var udmærket fanget i betragtning af hvor stor konkurrence, der er på lignende domæner med apple produkter. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:
De fleste vil nok være enig med mig i, at de allerbedste dk domænenavne blev taget for flere år siden

Fremtiden vil være at vi mere og mere søger og derfor er det hip som hap med domænenavne. Du vil kunne kalde det 95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk og stadig komme over dem med generiske navne.

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Niels!

Bare man kan markedsføre sin hjemmeside/produkt, så har det ikke den store indflydelse på hvilket domæne man har. Derudover findes der vanvittig mange muligheder i form af domæne navne, det gælder bare om at være kreativ. 

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Fremtiden vil være at vi mere og mere søger og derfor er det hip som hap med domænenavne. Du vil kunne kalde det 95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk og stadig komme over dem med generiske navne.

Hvis jeg f.eks. gerne vil sælge mobiltelefoner. Hvilket domæne tror du så er bedst?

95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk

eller mobiltelefon.dk

Jeg er ikke i tvivl om, hvilket jeg helst ville haveBig Smile
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

nu bliver der jo ikke spurgt til EKD navne eller andet med SEO - det kunne jo også være man havde et godt navn at brande lidt a la justcompare.dk måske :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt tidligere i år et perfekt domæne til min kommende blog: http://my5.dk/

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:

Niels Henriksen:
Fremtiden vil være at vi mere og mere søger og derfor er det hip som hap med domænenavne. Du vil kunne kalde det 95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk og stadig komme over dem med generiske navne.

Hvis jeg f.eks. gerne vil sælge mobiltelefoner. Hvilket domæne tror du så er bedst?

95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk

eller mobiltelefon.dk

Jeg er ikke i tvivl om, hvilket jeg helst ville haveBig Smile

hvis du vil debattere det, vil jeg vove den påstand at jeg kan lave ligeså mange besøgende på begge domæner der vil købe :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:

Niels Henriksen:
Fremtiden vil være at vi mere og mere søger og derfor er det hip som hap med domænenavne. Du vil kunne kalde det 95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk og stadig komme over dem med generiske navne.

Hvis jeg f.eks. gerne vil sælge mobiltelefoner. Hvilket domæne tror du så er bedst?

95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk

eller mobiltelefon.dk

Jeg er ikke i tvivl om, hvilket jeg helst ville haveBig Smile

Selvfølgelig, men tror stadig på et "brand" kan være bedre på sigt, så hvis man kunne brande "95EFDACE3D5D4D7AB396DAF4E250AC31.dk" så vil jeg ikke udelukke det (er godt klar over det nævnte domæne er en fed streg under det Niels mener, med at folk i større omfang "googler" sig frem til et produkt frem for virksomheder)

Virksomhender som f.eks.Jysk.dk, Martin.dk, Thansen.dk mfl. vil jeg mene klare sig ganske fint...

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)