Køb et Amino Sponsorlink
Peter Mortensen: Søren Velling:Eller et Pro hotel - der har ikke været nedetid på iflg. Pingdom de reklamere med 99,90% oppetidsgaranti på "alm. hoteller" og 99,95% på prof.... så jeg vurderet at der ikke var der, at den ekstra udgift kunne være udbytterigt
Søren Velling:Eller et Pro hotel - der har ikke været nedetid på iflg. Pingdom
de reklamere med 99,90% oppetidsgaranti på "alm. hoteller" og 99,95% på prof.... så jeg vurderet at der ikke var der, at den ekstra udgift kunne være udbytterigt
Det er måske ikke på oppetides-garantien at man vinder så meget. Men jeg vil alligevel mene, at et hurtigere og mere stabilt webhotel har en væsentlig betydning. Du betaler jo ikke over 100 kr. om måneden ekstra for 0,05% mere oppetids-garanti. ;-)
Meebox - Hosting til Alle. Altid 20% Amino-rabat med kuponkoden: "AMINO" :-)
Patrick - Meebox:Det er måske ikke på oppetides-garantien at man vinder så meget. Men jeg vil alligevel mene, at et hurtigere og mere stabilt webhotel har en væsentlig betydning. Du betaler jo ikke over 100 kr. om måneden ekstra for 0,05% mere oppetids-garanti. ;-)
Nej vel - og jeg har ikke lige kunne se hvad jeg ellers ville få gavn af ... men ser frem til en forklarende mail på de spørgsmål til Jeres ellers helt udemærket kundeservice.
man kunne måske overveje en FB udgave af Jeres Twitter info ?
Peter
Se mere på: http://www.lokalmåtteservice.dk
Mine sider på mit webhotel virker skam ubeklageligt
Virker fint her :-)
Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo
Patrick - Meebox:I øvrigt, så benytter vi Twitter til at opdatere når der sker fejl som disse.
Patrick, første gang I nævner jeres nedbrud i dag på Twitter, er mere end 6 timer efter det indtraf.
Jeg håber da, at I overvejer at afkorte den reaktionstid betragteligt.
Det 6 timer og 20 minutter lange nedbrud har så vidt jeg kan se slet ikke været omtalt i jeres serverstatus.
Hvor kan I anbefale mig at se efter den hurtigste opdaterede driftsstatus, så jeg med det samme kan se, at I arbejder på at løse opståede driftsproblemer?
Dbh. John
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Min var også nede igår aftes! :(
John Nielsen: Patrick - Meebox:I øvrigt, så benytter vi Twitter til at opdatere når der sker fejl som disse. Patrick, første gang I nævner jeres nedbrud i dag på Twitter, er mere end 6 timer efter det indtraf. Jeg håber da, at I overvejer at afkorte den reaktionstid betragteligt. Det 6 timer og 20 minutter lange nedbrud har så vidt jeg kan se slet ikke været omtalt i jeres serverstatus. Hvor kan I anbefale mig at se efter den hurtigste opdaterede driftsstatus, så jeg med det samme kan se, at I arbejder på at løse opståede driftsproblemer? Dbh. John
Jeg er fuldstændig enig med dig, John. Men jeg kan ikke redegøre for, hvordan der kan være gået så lang tid, og hvorfor det var mig, og ikke en fra det tekniske team der opdagede nedbruddet først. Det er naturligvis ikke normalt, og det skal selvfølgelig ikke gentage sig!
Jeg vil klart anbefale dig at holde øje med vores Twitter-side, hvis du vil holde dig opdateret. Ved længerevarende nedbrud plejer vi at gå over til serverserver-siden, men stadigvæk holde alle opdateret på Twitter.
Jeg vil dog gerne have indført en decideret status-side, hvor man kan få en samlet oversigt. Dog er der lidt uenighed omkring hvorvidt det er nødvendigt. Men jeg regner med at jeg i sidste ende får ret. ;-)
Patrick - Meebox:Jeg er fuldstændig enig med dig, John. Men jeg kan ikke redegøre for, hvordan der kan være gået så lang tid, og hvorfor det var mig, og ikke en fra det tekniske team der opdagede nedbruddet først. Det er naturligvis ikke normalt, og det skal selvfølgelig ikke gentage sig!
Tak Patrick,
Det lyder godt, at I er opmærksomme på, at det pt. ikke kører optimalt.
Som det har kørt den seneste tid, kan jeg ikke helt udelukke tanken, at nedbrud blev opdaget, når vi der også arbejder på mærkelige tidspunkter af døgnet, gjorde jer opmærksomme på et nedbrud. Men den tanke står naturligvis for min egen regning.
Den aktuelle oppetid for et af mine webhoteller hos jer den seneste måned giver efter min vurdering et fingerpeg om, at noget med fordel kan forbedres.
Jeg ser frem til, at I får bedre kontrol med processerne omkring system-notifikationer og status-oversigter.
Hvis der er noget, jeg kan hjælpe med, er I bestemt velkomne til at kontakte mig.
100 kr om md... i er godt nok ikke kede af det.
Jeg giver kr. 10,- pr måned for et webhotel hos Meebox, jeg tror faktisk det er incl moms. Hvad kan jeg forvente af support for kr. 10,- pr måned?
Jeg vil aldrig lægge et kunde-site, der bare skal spille 100% hele tiden, et sted hvor man betaler kr. 10, pr måned.
At tro man får super-service 24/7/36x for kr. 10,- pr måned, er som at tro på en politiker under et valg.
:-)
G+