Bliv gratis medlem på Amino

Nye ekspertblog-indlæg Hjælp & support til Amino services

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hjælp til Amino's services"

Vil gerne prøve PLUS herinde, men skal jeg virkelig binde mig for minimum 3 mdr ??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 4.576
Fra København S
Tilmeldt 9. sep 10
Indlæg ialt: 1.020
Amino Plus
Martin Jensen
Fra Caps4you
Skrevet 28-07-2012 kl. 16:46

Mikkel og Sarah:

Jeps det må jeg lige tjekke op på ;)

Men nu står den på endnu flere flyers omdelt ;)

Og onsdag får jeg en sweetdeal online, så håber den kaster lidt faste kunder af sig

God dag

Mikkel

Sweetdeal - Den er jeg da sikker på nok skal kasket lidt kunder af sig :) De plejer da at være ok til at få solgt lidt ..

God vind

Se vores udvalg af CAPS & HUER - Kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål :)

Amino-karma 2.278
Fra Esbjerg
Tilmeldt 25. jul 10
Indlæg ialt: 659

André Kristensen
Skrevet 28-07-2012 kl. 17:27

Martin Jensen:

Mikkel og Sarah:

Jeps det må jeg lige tjekke op på ;)

Men nu står den på endnu flere flyers omdelt ;)

Og onsdag får jeg en sweetdeal online, så håber den kaster lidt faste kunder af sig

God dag

Mikkel

Sweetdeal - Den er jeg da sikker på nok skal kasket lidt kunder af sig :) De plejer da at være ok til at få solgt lidt ..

God vind

Hej Martin. 

Jeg kunne simpelthen ikke overse, og dermed undgå at kommentere, at du har skrevet "kasket" frem for "kaste". 

Det bliver en lidt sjov sætning, men jeg er ikke tvivl om, at det er grundet din forretning, at det ord ligger lidt tættere i dit ordforråd. Big Smile 

God lørdag!

Mangler du en hjælpende hånd til det kedelige venstrehåndsarbejde? - Tjek min profiltekst!

Amino-karma 99.083
DK Flag
Jeg har fødselsdag
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. mar 05
Indlæg ialt: 10.305
Amino Plus SystemAdministrator

Jeg tror det er meget individuelt om man kan bruge Plus til noget.
Jeg mener vi efterhånden kan give værdi for langt mere end 99 kr/md. for de fleste.
Bare et eksempel på et par deals den seneste tid, er Vadskærs ebog som er blevet solgt for 995 kr. + moms i et par år, den er gratis for Plus.
Så har vi lavet Amino Kapital, hvor en annonce koster 499 kr. + moms. Den fik Plus´er for 10 kr. i denne uge. Altså en rabat på 98%.
Den slags tilbud kommer løbende og blot de to eksempler har betalt 1 1/2 års Plus for mange mennesker.
Men vi er alle forskellige.

De bedste hilsner

Martin

Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?
Opret gratis Dinero konto i dag

Amino-karma 39.681
Tilmeldt 29. nov 10
Indlæg ialt: 0

Slettet Bruger
Skrevet 28-07-2012 kl. 18:29

John har givet mig lidt forslag så jeg prøver det af en periode mere, men jeg kan dog ikke få lov at betale denne gang :(

Prøver igen imorgen

men mange tak for jeres svar og råd

Side 3 ud af 3 (24 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed

Hjælp til Amino's services