Køb et Amino Sponsorlink
Hej aminoer
Har brugt amino i flere år nu og ved at undersøge om det er værd at blive plus som vinduespudser herinde.
Jeg tænkte så ja, jeg tager sku lige 30 dage herinde som plus, men så kan jeg se ved betaling at jeg skal betale for 3 mdr ? og derefter trækker de automatisk..
Kan jeg ikke prøve bare 1. mdr og se om det er pengene værd for mig eller ej ??
God weekend derude
Mikkel og Sarah:Har brugt amino i flere år nu og ved at undersøge om det er værd at blive plus som vinduespudser herinde.
Det burde du ikke skulle undersøge , du burde slet ikke være i tvivl.
Mikkel og Sarah:Kan jeg ikke prøve bare 1. mdr og se om det er pengene værd for mig eller ej ??
Vil så gerne give dig ret i det er forvirrende, den "prono" måde det er sat op på når man skal betale, burde kunne gøres bedre, men mindre man ikke bare kan købe 30 dage som der står?
/allan
Øv af ene eller anden årsag kan jeg nu ikke rette mine indlæg
Ja lidt forvirrende :( Vil rigtig gerne prøve en mdr, men 3 er over budget i første omgang
Du kan afmelde dit medlemsskab dagen før dit medlemsskab bliver fornyet.
Bulldesign.dk - Professionel udvikling og design til erhvervslivet.
Men jeg betaler vel stadig for 3 mdr første gang ???
Nej. Du betaler 125kr inkl. moms første gang. Det gjorde jeg.
Skriv til support - jeg tror deres forklaring er lidt bedre.
Det virker godt nok lidt mærkeligt. Jeg plejer godt bare at kunne betale for en måned af gangen - og så blot afmelde det inden det udløber.
Casper Jensen - 16 år og selvstændig med virksomheden CJMedia.
Projekter:
Tag det roligt det er kun det er sku da ikke særligt mange penge.
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Jeg spare hvor jeg kan :) Er det ikke noget for mig efter 1. mdr vil jeg heller bruge pengene andet sted, derfor min forspørgelse.
Men jeg prøver at kaste mig ud i den ene mdr
Takker