Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger"

Antivirus - Lige nu!

Side 1 ud af 8 (72 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »
Amino-karma 613
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. mar 12
Indlæg ialt: 140

Jeg overvejer at købe en antivirus, men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Jeg har undersøgt testrapporter, og har følgende jeg overvejer:

BitDefender Total Security 2013

F-Secure Internet Security 2012

AVAST Internet Security 2012

ESET NOD32 5

Hvad bruger i? - og hvad ville i evt. vælge af ovenstående?

Amino-karma 11.107
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. okt 06
Indlæg ialt: 2.560

Koludabyg
Fra Tømrer - snedker virks...
Skrevet 01-07-2012 kl. 00:03

Bruger Microsoft security essentials, og er faktisk så tilfreds, jeg ikke ville betale for et antivirus.

Tømrer og snedker firmaet Koluda byg

Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 01-07-2012 kl. 00:04

Jeg bruger KasperSky den absolut bedste på marked. Den overvåger min computer 24/7 og fortæller mig hvis der er en virus på vej ind og om den skal slette den osv...

Har aldrig brugt andet end Kaspersky

Amino-karma 613
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. mar 12

Har også sværget til MS, men der har lige været nogle tilfælde hos nogle bekendte hvor den ikke fangede noget malware og en virus :(

Amino-karma 613
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. mar 12

SERPNAME:

Jeg bruger KasperSky den absolut bedste på marked. Den overvåger min computer 24/7 og fortæller mig hvis der er en virus på vej ind og om den skal slette den osv...

Den har jeg også haft kig på, men synes de andre få en anelse bedre score i test :)

Amino-karma 26.062
Fra Hinnerup, Hadsten
Tilmeldt 29. jan 09
Indlæg ialt: 3.939
Amino Plus Amino Ekspert Moderator Bedste og Mest Fair Moderator
John Nielsen
Fra Nielco IT, OnlineSynlighed.dk
Skrevet 01-07-2012 kl. 00:13

Mads S. Petersen:

Har også sværget til MS, men der har lige været nogle tilfælde hos nogle bekendte hvor den ikke fangede noget malware og en virus :(

Hej Mads.
Den oplevelse har jeg også haft hos kunder, der var ivrige efter at spare de få hundrede kroner om året i licens til et solidt antivirus program.
Jeg benytter selv ESET Smart Security, som ud over antivirus-beskyttelsen fra den ESET Antivirus 5, du nævner, også har software-firewall funktionalitet, antispam og antispyware.
Det spiller godt sammen med mit Outlook 2010 mailprogram og giver mig mulighed for at blackliste afsendere af usikre mails eller spammails.
Du kan selvfølgelig prøve programmet i en fuldt funktionsdygtig evalueringsversion.
Installationsprogrammet dertil kan du hente hos producenten her.
Dbh. John

John Nielsen
→ fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support
og andre former for IT-rådgivning.
og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af
virksomheders online synlighed.

OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz 

Amino-karma 613
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. mar 12

John Nielsen:
Jeg benytter selv ESET Smart Security, som ud over antivirus-beskyttelsen fra den ESET Antivirus 5, du nævner, også har software-firewall funktionalitet, antispam og antispyware.

Ville du til hver en tid vælge den?

Hvis man holder den op imod BitDefender?

Amino-karma 17.830
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 4.593

Nyide
Fra Lukmitfirmanu
Skrevet 01-07-2012 kl. 00:20

Mads S. Petersen:

SERPNAME:

Den har jeg også haft kig på, men synes de andre få en anelse bedre score i test :)

Glem testen, mig og den gamle har nu brugt kaspersky i 6 år, og vi har aldrig haft virus. Jeg er meget stor tilhænger af kaspersky, da man virkeligt får meget for pengene.

Amino-karma 26.062
Fra Hinnerup, Hadsten
Tilmeldt 29. jan 09
Indlæg ialt: 3.939
Amino Plus Amino Ekspert Moderator Bedste og Mest Fair Moderator

Mads S. Petersen:

John Nielsen:

Ville du til hver en tid vælge den?

Hvis man holder den op imod BitDefender?

Ja, absolut.
ESET har flere "Advanced +" awards i retrospektive undersøgelser end nogen anden antivirus-leverandør hos det ansete test-institut av-comparatives.org

Kaspersky er dog også et glimrende produkt

ESET's antivirus og Smart Security er bare kendte for at trække minimalt på systemressourcer i computeren, når der skannes realtime.

Det sætter jeg pris på, da jeg gerne vil have flest mulige ressourcer fra computeren til mig selv. Skype-Smile

Dbh. John

John Nielsen
→ fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support
og andre former for IT-rådgivning.
og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af
virksomheders online synlighed.

OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz 

Amino-karma 613
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. mar 12

SERPNAME:
Glem testen,

Og hvilken version ville du så anbefale man brugte hvis valget skulle være KasperSky?

Side 1 ud af 8 (72 indlæg) 1 2 3 4 5 Næste > ... Sidste »

RSS-feed