Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg har en vag ide om, hvad SEO er, men nu vil jeg gerne til at forholde mig mere konkret til fænomenet. Google giver rigtig mange hits - søgning herinde ligeså - men en del af dem handler om, hved SEO engang var men ikke er længere, hvad dårlig SEO er osv. Så derfor: hvor kan jeg starte for at få viden på dette område?
Mit web-site indeholder lange, faglige artikler, men indtil videre har jeg lagt dem ind som pdf-filer, og det er vist da ikke så smart, hvis jeg vil findes - vel?
/Marianne
mvh
Marianne
www'er: hoyen.dk & godestudievaner.dk
Jeg kan anbefale bogen SEO-LEX. Bogen er skrevet i et let forståeligt sprog og alle kan være med! I løbet af bogen hæves sværhedsgraden, men det gør ikke noget da du på dette tidspunkt er blevet meget klogere.
- Alexander Larsen
Følg mig på twitter:Follow @AlexanderLdk ✔ Følg mig på Google+ ✔
Hej Marianne
PDF filer Etc, vægtes bare ikke så højt i søgemaskinerne. Så du burde konventere dem ind og smide dem ind som tekst. Også huske den Strukturen og Intern linkbuilding.
vh Emil
Alexander Larsen:Jeg kan anbefale bogen SEO-LEX. Bogen er skrevet i et let forståeligt sprog og alle kan være med!
Ja, SEO-Lex er helt klart det bedste bud herfra også.
Tømrer og snedker firmaet Koluda byg
Her er nogle gode ressourcer for dig:
Disse links burde være nok til at give dig en god forståelse af SEO og hvad du kan gøre, for at få dit website langt højere op i søgemaskineresultaterne end det er nu.
Få (gratis) hjælp til at tjene penge med din egen ebog eller medlemsside.
jeg kan klart anbefale Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ seo bog den giver god seo viden videre
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Jeg sender hermed mine varmeste anbefalinger til SEO-LEX. Den er skrevet i et sprog, så alle kan være med, og den kommer rundt om de mest grundlæggende ting vedrørende SEO :-)
Tusind tak for alle forslagene.
Det kan være spørgsmålet bliver overflødigt, når jeg har læst mere ... men link-building i faglige artikler? Jeg skriver artiklerne med 100% vægt på indhold, så link-building er vel ikke relevant?
Jeg vil også give min varmeste anbefaling af Thomas Rosenstands SEO-LEX. Han er super god til at formulere tingene, så alle kan forstå dem.
Mvh
Søren
Spar penge på din el-regning ved at investere i LED belysning og LED pærer hos www.elux.dk vi har anerkendte mærker som Osram og Philips.
-
Google+: +Søren Velling
Marianne H: Tusind tak for alle forslagene. Det kan være spørgsmålet bliver overflødigt, når jeg har læst mere ... men link-building i faglige artikler? Jeg skriver artiklerne med 100% vægt på indhold, så link-building er vel ikke relevant? /Marianne
Der er 2 former af links de eksterne (fra andre sites) og de interne (på dit eget site) begge dele vægtes i Google. Du kan gøre rigtig meget på dit eget site for at opnå en god linkbuilding internt.
Så du kan sagtens forbedre dine fagartikler uden det går ud over indholdet.
Gps trackere til biler • Tilbud på Flådestyring/Elektr. kørebog • Joomla- WP- Templates