Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsoptimeringsforslag

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lang titel, men alt i alt er jeg på jagt efter gode råd til at optimere et af mine sites, komiarbejde.dk som performer ok besøgsmæssigt men indtjeningsmæssigt hænger lidt i bremsen. Nogle gode råd fra folk med andre biller end mine egne?

Mvh

Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

besøgene med alexa bar er rimelige retvisende http://www.alexa.com/siteinfo/komiarbejde.dk# det viser at der visse besøgene jævnligt der nok ikke er meget relevant for siden så optimere den mere mod de ord der giver trafik fra mere der giver kunder 

Hvor kommer dine besøgene  fra hvad siger din google analycis ?

ligger højt på ord der 210 søgninger om måneden godt relevant ord

branch out 22.200 søgning verden meget lavt DK 140 så hvor relevante er de besøgene
er de besøgene fra de artikler rundt omkring kommentar hvor relevante er de , jeg tvivler på 100% klik og de betaler, jeg tror de der kommer fra søgemaskine er de meste motiveret til klikke videre da de brugte søgemaskine til finde sin info det søger efter dem som kommer igennem links rundt omkring er der rimelige sikker et lidt større ikke klikke videre dine links
derved jeg tror mere der skal optimeres mod mere relevante ord der giver dig mere relevante besøgene, husk de par ord højeste er der fleste søgning udenfor DK og de kan ikke læse dansk de fleste
der er meget høj satsning ord giver meget er beskrevet måske lige på kanten for meget på Uopfordret ansøgning fodnoten links hele siden igennem og starter ud forsiden prøv tæl lige antal gange ordret der nævnes  ansøgning antal gange  det er ikke ideelt prøv bruge andre ord engang imellem interne links lige på kanten for meget din side burde kunne komme op ad vis satser andre ord også du ligger højeste på de ikke satset ord kan jeg se nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg har kiggede lidt på din side, jeg syntes umiddelbart den virker uoverskuelig, der er for meget info på forsiden efter min menning. Syntes også de knapper med facebook osv, er alt for store og fylder for meget når man kigger rundt.

Så lav en mere overskuelig forside med lidt info om hvad man får af fordele ved at bruge din side frem for andre og så måske et par relevante artikler.

Mvh

Tim

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesperlh

Prøv lige at smidde en "ramme" på din adsence, det skulle vidst virke.

vh Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)