Køb et Amino Sponsorlink
Jeg kunne læse oceaner af bøger, osv. I know :)
Men som sagt, så er der bare tit den her slags svar er nemmest/bedst.
Hvordan gør folk når de åbner en affiliateside? Er det bare webhosting hos f.eks one.com folk bruger, eller er der bedre mere avanceret løsninger?
Det handler vel i høj grad af hvilke krav man har til funktioner, oppetid osv. Men hvis det udelukkende er til et lille affiliate site jeg skal sætte online for at teste markedet, så vælger jeg bare et lavpris webhotel som f.eks. UnoEuro eller Meeboxs billige webhoteller. Hvis det er en vigtig side med stor indtjening, så vælger jeg også et mere professionelt webhotel.
Hej MartinDr ,
De fleste som åbner en affiliateside, bruger som regel de kendte hosts her i Danmark: One.com, Unoeuro.com, Meebox.net. Det er nok de 3 som er bedst.
- Held og lykke! :-)
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
Tak for svar :-)
Bonus spørgsmål, er det tilladt at have reklamer for flere partnere på samme side?
MVH VPS Pro
---------------------------------------
Danmarks billigste virtuelle servere - Bedste specifikationer og features - Prøv gratis uden risiko i 14 dage - www.vpspro.dk.
Som noget helt nyt kan VPS Pro nu levere meget kraftige VPS'er af typen Bare Metal.
Jeg har som sådan ikke noget produkt endnu - jeg prøver bare lige at få grundreglerne osv ind.
Men lad os tage vin f.eks
Må jeg placerer noget fra partner-ads og euroad på samme side?
MartinDr: Må jeg placerer noget fra partner-ads og euroad på samme side?
Ja, det burde der ingen problem være i :)
Har alle mine sider ved UnoEuro og der bliver de
Jeg benytter one.com det koster ca. 11-12 kr. om måneden. Det synes jeg fungerer rigtig fint og man får 400,- kr. til AdWords.
Jeg arbejder dagligt med online marketing. her i blandt på sidernetv-pakke-priser.dk - tv pakker priserakasseservice A-kasserLaankontanter.dk - Ansøg om et hurtig lån
Det skal lige siges måske at One.com af uvidst hvilke årsager ikke har 1-click-install af Wordpress, hvilket er ret upraktisk. Desuden kan du ikke opgradere din konto til flere domæner. Jeg bruger dem alle sammen: UnoEuro, One.com, Surftown, Meebox og adskillige udenlandske og synes bedst om Meebox derefter Surftown og UnoEuro.
Få et godt tilbud på linkbuilding med Linkjuice.dk