Køb et Amino Sponsorlink
Hej.
Jeg har indenfor det seneste år arbejdet med udviklingen af et børnemøbel i skum og tekstil, som jeg ønsker at få produceret.
Derfor søger jeg kontakt til nogle gode produktionsagenter, som kan sætte mig i kontakt til nogle produktionsvirksomheder. (gerne indenfor EU)
Håber I kan hjælpe...
Hej Jørgensen
Jeg kan godt hjælpe dig med skum møbler i Kina, som dog ikke er inden for EU, men hvis du er interesseret så er du meget velkommet til at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Hej M. Jørgensen
Kan sikkert hjælpe dig. Jeg bor i Poznan/Polen - og vi printer her på stof ii stor stil -ligesom der er
masser af møbelfabrikker, skumleverandører osv.
Du kan kontakte mig på mail : tomas@nordsign.dk
Hilsen Tomas Pedersen
jeg arbejder med den slags ting i Asien, jeg er bosat i Bangkok.
Kan sikkert hjælpe dig, send en mail til mig, så vil jeg sende dig tilbud tilbage.
Venligst
Frank
franknorsbkk@hotmail.com
Hej Lars
Hej M.Jorgensen,
jeg bor i Polen og jeg har mange års erfaring inden for handel og logistik i brancher såsom plast, møbler og genbrug. Jeg tror, min viden om det lokale marked samt kendskab til sprog (dansk, engelsk og polsk, selvfølgelig) kunne føre til et godt samarbejde.
Du kan kontakte mig på mail : michalszlas@wp.pl
Med Venlig Hilsen,
Michal
Hej, Jeg har lavet diverse skummøbler for danske virksomheder, eks. LEGO, Ørestad Gymnasium, et bibliotek mfl. Jeg er møbelagent og repræsenterer et lille firma i belgien som laver møbler i coated skum og kan også sagtens polstre. De er ikke billige, men meget dygtige.
Du kan kontakte mig på info@2rethink.dk
mvh Jens Mathiasen, ejer af 2rethink furniture agency