Køb et Amino Sponsorlink
Kære Aminoer.
Er der nogen af jer, som ligger inde med et godt tilbud på lejlighed i København?
Jeg mangler desperat et sted og bo, men det er desværre utroligt svært at finde noget..
Skriv PM hvis I har noget info.
Budget er på ca 5-6000 :-)
3. værelses er også godt, idet det kan deles med en veninde
- Morten Buch.
Bump - hjælp en ung Amino :)
Bump igen
Jeg ville tage og søge alle boligsiderne igennem og lave en profil hvor du søger et sted af bo.
Hvor i København skal du bo? Det er et stort område når man siger København og et budget på 5-6000 kan man ikke udmiddelbart bo for i centrum :)
Der skulle være massere af steder rundt om i byen hvor du kan bo og de er gerne slået op på boligsiderne. Ellers kunne du tage fat i boligselvskaberne, så som AAB, AKB o.s.v. derude skulle du gerne kunne få en lejlighed fra dag til dag, men det er ikke sikkert der lige ligger en ned til ~5500 kr. per måned.
Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator
Jeg søger desperat på Amager!
Og gerne en 3 værelses som kan deles med en veninde - kom nu folkens!
Hej Morten,
Smid evt dit opslag på www.facebook.com/boligbogen, det er gratis.
Venlig hilsen
Casper
Få en billigere elregning på Skiftenergi.dk »
Hej Casper.Jeg kender godt siden.Desværre er der ikke så meget aktivitet fra udlejnernes side, men jeg vil da lige prøve lykken :-)
Hvad med fremleje på Frederiksberg....???
2 min. til S-tog og 5 min. til Metro2V inkl. alt - dvs. Kabeltv, Internet, El og varme til kr. 6.500,- pr. mrd.Afventer dog lige svar fra en anden, som gerne skulle gi svar seneste på mandag.Den er ledig fra den 1. september.Ellers har jeg noget, dog først fra okt/nov ligeledes på Frederiksberg. Her er tale om en 4V til 10.500,- ex. forbrug.Kan smide dig en mail på mandag.
Kh/Jesper