Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hardware & gadgets"

apple id på ipad?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 28.922
Tilmeldt 10. nov 09
Indlæg ialt: 0

Skrevet 28-06-2012 kl. 20:31

Nu har jeg langt om længe fået købt mig sådan en ipad-tingest, og den virker da lækker! ;-)

Men er der nogen der kender hemligheden til at starte med at bruge mit apple-id? Hver gang jeg prøver at aktivere det fra ipad'en kommer der bare et tomt gråt vindue frem? Jeg har kun wifi forbindelse på den.

Amino-karma 10
Tilmeldt 13. mar 11
Indlæg ialt: 3

dekiewicz  
Skrevet 11-07-2012 kl. 10:07

Hvad mener du med at aktivere Apple Id ??Jamen du skal allerførst sætte IOS( styresystemet) op på IPad via iTunes ?
Ellers kommer du ikke ret langt
Har du gjort det så gå ind i AppStore -
Prøv at downloade en gratis app så beder systemet om dit Apple id - så kan du se om det virker ?
Ellers er det i ITunes på IPad det hele kører omkring
H.Brian Sulakiewicz

Amino-karma 1.930
Fra Odense
Tilmeldt 9. maj 10
Indlæg ialt: 435

dekiewicz:

Hvad mener du med at aktivere Apple Id ??Jamen du skal allerførst sætte IOS( styresystemet) op på IPad via iTunes ?
Ellers kommer du ikke ret langt
Har du gjort det så gå ind i AppStore -
Prøv at downloade en gratis app så beder systemet om dit Apple id - så kan du se om det virker ?
Ellers er det i ITunes på IPad det hele kører omkring
H.Brian Sulakiewicz

Man behøver ikke sætte den op via computeren - Du kan sagtens købe en iPad og bruge den right-out-of-the-box. ;-)
Mht. Apple ID - Har du et i forvejen? Ellers kan du oprette ét direkte på din iPad på denne måde;
Indstillinger -> E-post, kontakter, kalender -> Tilføj konto... -> iCloud -> Få en gratis Apple-id
Hjalp det? :-)
Amino-karma 1.930
Fra Odense
Tilmeldt 9. maj 10
Indlæg ialt: 435

Man behøver ikke sætte den op via computeren - Du kan sagtens købe en iPad og bruge den right-out-of-the-box. ;-)
Mht. Apple ID - Har du et i forvejen? Ellers kan du oprette ét direkte på din iPad på denne måde;
Indstillinger -> E-post, kontakter, kalender -> Tilføj konto... -> iCloud -> Få en gratis Apple-id
Hjalp det? :-)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: