Køb et Amino Sponsorlink
Nu har jeg langt om længe fået købt mig sådan en ipad-tingest, og den virker da lækker! ;-)
Men er der nogen der kender hemligheden til at starte med at bruge mit apple-id? Hver gang jeg prøver at aktivere det fra ipad'en kommer der bare et tomt gråt vindue frem? Jeg har kun wifi forbindelse på den.
Hvad mener du med at aktivere Apple Id ??Jamen du skal allerførst sætte IOS( styresystemet) op på IPad via iTunes ? Ellers kommer du ikke ret langt Har du gjort det så gå ind i AppStore - Prøv at downloade en gratis app så beder systemet om dit Apple id - så kan du se om det virker ? Ellers er det i ITunes på IPad det hele kører omkring H.Brian Sulakiewicz
dekiewicz: Hvad mener du med at aktivere Apple Id ??Jamen du skal allerførst sætte IOS( styresystemet) op på IPad via iTunes ? Ellers kommer du ikke ret langt Har du gjort det så gå ind i AppStore - Prøv at downloade en gratis app så beder systemet om dit Apple id - så kan du se om det virker ? Ellers er det i ITunes på IPad det hele kører omkring H.Brian Sulakiewicz Man behøver ikke sætte den op via computeren - Du kan sagtens købe en iPad og bruge den right-out-of-the-box. ;-) Mht. Apple ID - Har du et i forvejen? Ellers kan du oprette ét direkte på din iPad på denne måde; Indstillinger -> E-post, kontakter, kalender -> Tilføj konto... -> iCloud -> Få en gratis Apple-id Hjalp det? :-)
Følg mig på Twitter!