Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter Dating?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj i æteren!

Jeg har fået en idé - Det gør jeg ret tit. Men denne idé vedrører Amino og andre iværksættere. Og derfor vælger jeg da lige at lade den sive ud herinde :)

Hvad med om Amino oprettede et sted her på Amino, for Iværksætter Dating?

Jaja okay, jeg ved ikke helt om det faktisk allerede eksisterer. - Jeg har "googlet" og "Aminoet" det, og det eneste jeg finder, er froskellige forslag herom. Skrevet tilbage i 2006/7. 

Google fortæller mig, at der er et betasted, der hedder datingcreatives.dk der godt kunne minde om mit idé forslag. Dog fornemmer jeg, at de mere henvender sig til et bredt publikum af kreative mennesker. I et forsøg på at få dem til at mødes og inspireres til at forfølge deres drømme.

Men ikke desto mindre, så er det jo et enme, der er meget relevant for Amino brugerne. Og så kunne man jo altid "låne" konceptet. 

Som datingcreatives selv beskriver så:

"Eksempler på brugere som vi gerne vil tiltrække:

Tjeneren som gerne vil være skuespiller, Sygeplejersken som maler derhjemme, Juristen som skriver digte osv... "

... Jeg ville kunne få brug for et konkret datingkoncept, integreret på Amino, hvor jeg kunne gå ind og skrive.

"Hej. Mit navn er Rikke. - Jeg har en særlig passion for fugle. Jeg overvejer at lave en hjemmeside, hvor interesserede folk og fæ, kan følge med i mine redekasser, i forårets spændende tid! Men jeg søger en partner, der har erfaring med opsætning af hjemmesider, da det ikke er noget, jeg selv er klog på. Så deler du den samme passion for fuglelivet som jeg, så lad os mødes over en kop kaffe, og se om vi har den rette kemi, og de samme visioner."

(Virker eksemplet bekendt? he he)

Jeg fornemmer at der oprettes mange tråde, hvor folk søger en samarbejdspartner. Las os få det samlet på et sted :) Inviterer man til en kop kaffe, og det er tydeligt at det er det, man søger efter med denne dating funktion/service, så tror jeg at ens forudsætninger for et fremtidigt samarbejde, der bliver funktionelt, er større end de er i dag. - Hvor man ikke kan vække ordentlig interesse hos partnere, fordi man i et åbent forum, ønsker at holde kortene tæt til kroppen." 

Ja, jeg ved godt at folk jo altid bare kan invitere, som det er nu. Men jeg tror faktisk ikke at der er så mange der gør det. Jeg tror at de snakker sammen via mail og skype. Og det kan rent faktisk være spild af dyrbar tid. - For hvad nu hvis man så mødes, og ens kemi SLET ikke duer?"

Jeg ved ikke om det findes - Om det er dumt - Om det er nødvendigt mm.

Men JEG gennemgår lige nu en process hvor jeg har "lukket en partner ind", uden egenligt at kende hende. 

(Bare rolig søde Sana - Vi HAR jo netop aftalt at mødes hurtigt ;)

Del gerne dine tanker :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du har det med, at kaste dig ud i projekter, hvor du hurtigt bliver nødsaget til, at involvere eksterne kompetencer :)  Hvis kapitalen er begrænset, så er det som udgangspunkt en dårlig tilgang.

Der findes adskillige netværksmøder og grupper, hvor man "dater" - har svært ved at se, hvordan du umiddelbart vil adskille dig..

Men vil også være rimelig og erkende, at jeg aldrig har haft søgt efter en partner - har altid haft dem tilgængelige via netværk eller lignende.

Kan ikke gennemskue, hvorvidt integrationen med amino er relevant. Den største udfordring på Amino er seriøsiteten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det synes jeg virkelig lyder som en rigtig god ide!

- Kasper

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hov hov du :) Du misforstår... Er ked af, hvis jeg har formuleret mig forkert.

Det er skam ikke MIG der skal lave det :) Det kan jeg slet ikke hehe

Det er AMINO der skal lave det :) Som endnu en service til alle og brugere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

RemouladeRikke,

jeg synes det er et fremragende forslag, du kommer med!

Jeg foreslår, at du går ind på online-siden og begynder at tælle female og male. Så vil du - som du allerede selv ved - indse, hvor skæv fordelingen er mellem de 2 køn. Den er hverken 1:1, 1:2, 1:4 eller 1:5 - den er 1:12! Men som female vil det give dig nogle aller-helvedes gode muligheder for at vælge lige netop den, som du ønsker at finde! Og det er jo udmærket for dig.

Jeg tror, jeg melder pas! Omvendt kan jeg jo gå ind på oestrogen.dk eller woman.dk og lave lignende forslag til dem. Det irriterende er så bare, at her vil fordelingen blive højst 1:1. Den vil aldrig blive 2:1.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kunne det hedde noget andet end lige præcis dating. Et sted hvor man fandt sin kommende samarbejdspartner, hvor man så kunne chatte eller lign.

Mvh

Kasper

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lidt ligesom dette?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toft Braun:

Så kunne det hedde noget andet end lige præcis dating. Et sted hvor man fandt sin kommende samarbejdspartner, hvor man så kunne chatte eller lign.

Mvh

Kasper

Et udemærket eksempel :) Men ved chat ender vi igen ud i, at det bliver til et "cyber udgangspunkt". 

Måske så hellere en "Lad os tage en kop kaffe?" Funktion :)

Og dermed inspirere folk, til at mødes face2face i stedet for at opstarte et fjerntliggende bekendtskab, der måske er spild af tid.

Forestil dig at du mødes med en person, der deler DIN passion, der siger:

"JA! JA FOR HELVED, DET ER DA BARE EN PIGGE GOD IDE! - Og så gør vi sådan, og sådan..... "

En ildsjæl, du kan brænde SAMMEN med. Og som deler DIN passion, og dermed også dit engagement :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Måske lidt ligesom dette?

http://www.youtube.com/watch?v=EnX_kEKe-3o]

Nej nej :) Det har i pricippet INTET med dating at gøre. Det har INTET med kæræoghed at gøre. Det er Forretnings Dating, om du vil :)

"DATING" er blot for at illustrere konceptet :)  

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nååå.... Men i mellemtiden kan man bruge sin signatur til at finde en forretningspartner.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)