Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino
Min makker og jeg har startet et nyt bette firma op som "lukker spalter" hos svinebønderne.
Vi søger nogen der i den forbindelse kan lave en MEGET simpel hjemmeside (til lidt billeder, priser og kontaktoplysninger) for os da vi ikke har evnerne til dette.
Vi har selv et domænenavn men skal ha det "hosted" et sted??
Hva ka det kost?
Håber på hurtigt svar
Hilsen
Spalte lukkerne :)
Hej Spalte lukkerne,
Du er velkommen til at sende mig en PM med lidt mere info om hvad hjemmesiden skal indeholde og så kan jeg give dig et godt tilbud :-)
Itkin Erhverv Levere også systemer/Hjemmesider i den lille afdeling, og hvis de tager kontakt til en af os med noget mere info, vil vi meget gerne afgive et tilbud :)
Du er velkommen til at kontakte mig Direkte på
dan (a)itkin-erhverv.dk
Jeg hedder Dan Jensen, og jeg er awesome!
Hej Stalmaleren
Det kan du få hos mig for 2000,- kr. + moms.
Bare klik på min profil og derefter klik på min hjemmeside, eller skriv direkte til mig.
Mvh
Lars
Hej- har et firma i USA der laver hjemmesider- www.ab-publishing.biz
Jeg er lige startet paa at lave "enkle, nemme men gode" hjemmesider. Har stoppet med at lave Flash m.m fordi folk ikke kan betale udgifterne naar det er smaa firmaer, i det at hjemmesider som det kraever meget tid og dermed penge.
Den seneste jeg har lavet er www.neranow.org
Prisen vil afhaenge af hvor mange sider, men i omegnen af 1000-1200 kr. er ikke urealistisk for 3-4 sider, billeder, slideshow, kontaktform og evt musik
Jeg kan hoste din side sammen med de andre sider vi hoster, uden en maanedlig afgift- saa laenge du har domaenet er alt fint.
Adam
1000 kr. inklusiv 1 måneds hosting.
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Hej
Jeg sender dig lige en PB,
Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.
Hvis det er et helt simpelt site med et cms system
kan du få det for 500 kr incl et års hosting
Vi tilbyder også de bedste danske Elite links
Du kan prøve denne
kr. 79.-pr. måned
http://www.conceptdata.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=32&Itemid=51
Mv.
Kristian
Hejsa :)
Vi vil gerne give dig et uforpligtende oplæg + tilbud, hvis du sender mig lidt flere informationer omkring hvad I ønsker at sitet skal kunne (menupunkter m.m.) og evt. farve ønsker + logo på tina@favola.dk
Mh
Tina Lykke Madsen