Køb et Amino Sponsorlink
Kære Aminoer - må dele dette med jer
Jeg har igennem lang tid, haft en drøm om at skrive en bog. Og nu er beslutningen truffet og gjort officiel i dag, i nyhedsbrevet:
http://www.ztrong.dk/nyhedsbrev/01032012.html
Jeg har haft min coach virksomhed igennem 4 år og coacher ledere. I de sidste to år, har jeg været fokuseret på en anderledes coach form, som hedder protreptik. Det er en filosofisk kommunikationsform, der gør lederen til en mere bevidst og stærk leder.
Der findes litteratur på området, blandt andet skrevet af min læremester dr. phil. Ole Fogh Kirkeby. Min bog skal være en praksisbeskrivelse af, hvordan man udøver protreptikken, en slags lærebog.
Jeg har ansat en redaktør og forventer at være færdig d. 14. maj 2013... Ønsker det bedste for denne proces og resultat.
www.ztrong.dk
Maibritt Isberg Andersen
Sygeplejerske, protreptiker og COACH
Må jeg ønske dig mange gange tillykke og held og lykke med den nye bog.Lad os få nogle løbende opdateringer, det ville være rart :)
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
God vind.
Husk, at det er en proces at skrive en bog, og at denne proces gerne skulle gøre dig selv klogere.
Jeg havde en underviser på universitetet, der yndede at svare: "Det ved jeg ikke, det må jeg skrive en bog om."Det er godt, at du har en redaktør. Hvis du går i stå i skriveprocessen, kan jeg varmt anbefale at få et spark bagi af Bo Skjoldborg, som er ekstremt inspirerende som underviser: www.powerwriting.dk (jeg ved ikke lige, om det er hans primære side, men Bo er go').
Klø på.
Hans
Jeg sælger mit fede hus - klik på billedet og se mere.
- Tekstforfatter med uddannelse, ekspertviden og mange års erfaring - kjer@kjers.com
- Partner i Tekstspot.dk - Landets bedste hold af freelanceskribenter.
Tak skal I have, glæder mig, processen er opstartet i stor stil. Min redaktør er forfatter og har det forkromede overblik, så vi sikrer, at projektet kommer godt i hus.
Skriv du bare
REGNSKABSPROGRAM 149,- kr.FAKTURA PROGRAM 99,- kr.Mobil abonnement oversigt
Fantastisk - tak, det vil jeg gøre :0)
Tillykke med den nye bog, du ønskes al held og lykke fremover med din nye bog :-)
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry
det da dejligt med mål og ja det er ganske super at høre og jeg vil da gerne høre mere om det om at være en stærk leder , det mangler jeg en gang imellem at kunne være så vil da gerne læsse bogen når den udkommer
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Hej!
Tillykke med projektet! Som Hans Stokholm Kjer skriver, er en god bog en kontinuerlig proces. Også en process som forbereder en dialog med modtagergrupper. Da min seneste bog haltede i salgstallene de første 2 måneder, tog jeg med anmeldereksemplarer under armen benene på nakken og opsøgte adskillige relevante, navngivne journalister på udvalgte redaktioner. Også dem der lå afsides. Pludselig var en journalistisk fødekæde sat igang. Jeg fik min avisomtale og interviews i radio og TV. Tænk på en bogudgivelse som et "total concept".
John
John de SUMMER-BRASON Tekst - Public Relations - Branding