Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sweetdeal.dk virker det ? Hvad er dine erfaringer og hvad er faldgruber ?

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har efter anbefaling i min anden tråd hørt jeg skulle ind på nogen dealsider, og har så fundet frem til sweetdeal.

Men hvad kan jeg forvente af sådan en service ?

Hvad koster det mig at blive tilmeldt på sådan en side ?

Overvejer at lave et meget specielt tilbud, men kan ikke helt gennemskue siden

Kender du siden og deres arbejde så lad mig endelig høre :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel og Sarah:

Hej aminoer

Jeg har efter anbefaling i min anden tråd hørt jeg skulle ind på nogen dealsider, og har så fundet frem til sweetdeal.

Men hvad kan jeg forvente af sådan en service ?

Stor omsætning (hvis du har et produkt kunderne vil have), god markedsføring og seriøs håndtering fra firmaets side (Gælder Sweetdeal)

Hvad koster det mig at blive tilmeldt på sådan en side ?

Hvis de vælger at tage dig ind som kunde, så forvent at du får omkring 30 dkk for hver 100 førpris.

Overvejer at lave et meget specielt tilbud, men kan ikke helt gennemskue siden

Kontakt dem eller Groupon (som endelig har fået fingeren ud og startet i DK - Groupon var de første i verden på dette koncept med succes)

Kender du siden og deres arbejde så lad mig endelig høre :)

Sweetdeal har en professionel tilgang til de kunder de tager ind. Forvent derfor en afvisning af dig som kunde hvis ikke dit produkter er efterspurgt nok.

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bownty Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel

Du kan se en deal jeg har skruet sammen for min slikbutik.

Alt efter hvor sultne de er, kan du godt komme under de 50% i rabat, og dealsidens cut er vel altid til forhandling :)

http://dealdeluxe.dk/

For mig er det ren markedsføring, selve dealen går mere eller mindre i nul, hvis kunden da ikke køber noget ekstra med - eller bestiller flere pakker af gangen.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

..for folk der er til sweet deals, er der også Dealicious.dk, som jeg personligt synes er et fedt site. Og med 6000 facebookmedl. i gruppen. Ganske imponerende.

http://www.dealicious.dk/

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt - og uden erfaringer - at man vænner forbrugeren til at få tingene til alt for lav en pris. Folk, der udnytter rabatterne vil sjældent vende tilbage for at købe til fuld pris men cykle rundt mellem de leverandører, som giver rabatten. Ergo er det dårlige kunder, der kommer ud af det.

Som skrevet - det er uden erfaringer men jeg har diskuteret det med en kunde, som var ligeved at springe på en sweetdeal-aftale. Han endte med at springe fra, da han var bange fpor at underminere sine egne priser.

Der er nok nogle brancher, som er mere egnede til disse rabatkoncepter end andre....

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus administration@

Tilbudsjægere vil der altid være, men leverer du et ordentligt produkt/service, er det helt sikkert nogle kunder der vil komme igen, også til alm. pris.

Det ved jeg af erfaring :)

Ligeledes er der mersalg, eller salg i afledte produkter - det ved jeg også af erfaring :)

Samtidig får du fin/gratis markedsføring.

Herudover er der ikke mange af os der kan "kontrollere" priserne i vort marked, så "underminering" vil finde sted uanset om du vælger at se passivt til.

Specielt for din service Mikkel, tror jeg det kunne være et forsøg værd.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også det kunne være en super markedsføringsmulighed.

Jeg overvejer det både med Tinglyseren.dk og med P-Mate - da det kan give god markedsføring (og nye kunder). Jeg frygter bare lidt at der ikke vil være det store salg i det til Tinglyseren.dk - da det jo ikke er en løbende "forbrugevare". Hvorimod jeg tror at P-Mate kan have succes (skulle måske bare have været inden Roskilde Festival og Nibe Festival Sad ) - da det jo er et relativt billigt produkt, som forbruges.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)