Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Online marketing & salg på webshops & websites"

webshop navn til butik med bolde?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 3.292
Tilmeldt 2. jun 08
Indlæg ialt: 864

Arlo
Fra www.hdmikabel.dk
Skrevet 28-06-2012 kl. 22:01

Fitness Udstyr:

Hej, jeg ville gerne starte en webshop op med fodbolde og alle andre typer bolde, kender i nogle eksisterende?

Jeg tænkte på et navn hvor inspirationen kom fra Caspers ShopwithSocks - ville ShopwithBalls ikke være griner navn både i Danmark og internationalt :)

Jeg kunne godt tænke mig at åbne den sammen med en anden der har erfaring, har selv haft flere webshops, både i Danmark og Uk, så kunne man støtte og hjælpe hinanden fremad til succes.

Så hvis der er nogen der kunne være intereseret i at starte den op sammen med mig, jeg er fra Roskilde, kunne det være et fint projekt ved siden af studierne :)

vh Thomas

Hej

Har selv en del erfaring fra den branche, der er ikke den store indtjening - og klubber og lignende har direkte aftaler med producenten, det er her problemet ligger.

Så en badminton spiller - han booker sit udstyr fra klubben, og de går efter de bedste branded mærker! 

Amino-karma 279
Fra Århus C
Tilmeldt 18. nov 09
Indlæg ialt: 71
Amino Plus

Balls R Us :-)

Amino-karma 2.518
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. apr 12
Indlæg ialt: 598

Thomas Hansen:

Balls R Us :-)

- Minder måske lidt for meget om toysRus :-)

Amino-karma 279
Fra Århus C
Tilmeldt 18. nov 09
Indlæg ialt: 71
Amino Plus

Det var også lidt en joke.. :-)

Amino-karma 8.096
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. jun 09
Indlæg ialt: 1.920

Arlo:
Har selv en del erfaring fra den branche, der er ikke den store indtjening - og klubber og lignende har direkte aftaler med producenten, det er her problemet ligger.

ja det er ikke sikkert at det er den vej man skal gå hmm

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: