Køb et Amino Sponsorlink
hej, synes Caspers webshop til hans strømper er rigtig flot og superbrugervenlig, er det et system der er kodet helt fra bunden?
hvad ville det koste at lave noget tilsvarende i Danmark, blot med andet design?
Kan woocommerce måle sig lidt med det måske?
vh Thomas
webshop produkter samlet på en side - sammenlign priser - justcompare.dk
Hej Thomas,
Jeg vil anbefale dig at lytte til dette interview med Casper selv :-) http://www.amino.dk/tv/sokkemesteren-casper-schneidereit der kommer han ind på systemet bag ;-)
► ► ►Min totale livsstilsændring - jeg samler 50.000 kroner ind til udsatte børn!◄ ◄ ◄
Systemet har Casper selv lavet, hørte tilfældigvis lige amino interviewet med ham imorges. Men tror bestemt at hvis du finder en dygtig programmør så kan du finde en der kan lave noget lign. (stil mæssigt).
tak for svar :)
mon man kan bruge wordpres og woocommerce som en webshop der virker profesionelt på lang sigt også?
Så lidt :-).
Selvfølgelig kan man det, men igen det kommer også an på hvad du er på jagt efter. Om det skal være i stil med (ShopWithSocks), eller om det er udemærket med noget der 'bare' er professionelt.
Du skal være velkommen til at sende mig en PM, så skal jeg nok give dig nogle gåde råd og måske en hjælpende hånd.
Men man kan naturligvis godt lave noget professionelt i WP eller lign.
// Daniel - MyTrends
Altså du kan finde en programmør som skal lave designet ala. Casper's. Også kan du bruge designet på en wordpress shop med Woocommerce. :-)
Best regards / Bedste hilsner
Frederik - Stokholm Jewelry