Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stil et spørgsmål og få et ekstremt grundigt svar helt gratis!

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Ehook.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men for at komme i gang med sin online virksomhed, skal man jo også have de basale forhold på plads ;) Kunne være en god måde at fortælle om de ting I har 'brændt" fingrene på ved opstart eller andet.

Alternativt må jeg bare selv lave en guide på egen blog ;-)

Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan laver man/I den bedste Google Analytics opsætning - rapporter, mål mv. på en affiliate side med prissammenligning.

Ikke alle affiliate netværk tilbyder PNI/Call back, så man kan tracke, hvilke søgeord, der giver salg og når man ikke selv har salget som ved en shop - hvad gør i med Google analytics opsætningen?

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Anders Saugstrup:
Skriv bare dit spørgsmål her i tråden. Mikael og Søren læser med.

Hvordan ville de markedsføre digitale produkter som sælges på eksterne markedspladser, hovedsageligt micro payment sites.

Lasse kan jeg få dig til at uddybe lidt mere omkring "eksterne markedspladser" og "micro payment sites". Er ikke helt sikker på hvad du mener.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Hvordan laver man/I den bedste Google Analytics opsætning - rapporter, mål mv. på en affiliate side med prissammenligning.

Ikke alle affiliate netværk tilbyder PNI/Call back, så man kan tracke, hvilke søgeord, der giver salg og når man ikke selv har salget som ved en shop - hvad gør i med Google analytics opsætningen?

Rigtig godt spørgsmål Kristian. Det må vi se om vi kan få ind i et podcast. Udfordringen kan lidt blive, at vi kun har lyd til rådighed. Den er kommet på listen.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg - men jeres fortælling om wordpress gik jo meget godt.

Jeg kender slet ikke nok til GA til, at kunne danne mig et overblik over om det er muligt, at fortælle om - kun med lyd - men tror alligevel det kunne være interessant og måske få Jacob indover.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Det ved jeg - men jeres fortælling om wordpress gik jo meget godt.

Jeg kender slet ikke nok til GA til, at kunne danne mig et overblik over om det er muligt, at fortælle om - kun med lyd - men tror alligevel det kunne være interessant og måske få Jacob indover.

Vi finder ud af noget. Vi kan jo gøre forsøget og lykkes det ikke, så kan I fortælle os det bagefter :)

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Lasse Smith:

Anders Saugstrup:
Skriv bare dit spørgsmål her i tråden. Mikael og Søren læser med.

Hvordan ville de markedsføre digitale produkter som sælges på eksterne markedspladser, hovedsageligt micro payment sites.

Lasse kan jeg få dig til at uddybe lidt mere omkring "eksterne markedspladser" og "micro payment sites". Er ikke helt sikker på hvad du mener.

Hvis du f.eks. kigger på Themeforest som er en af mange steder hvor man kan sælge digitale filer til en lav pris men med mange potentielle kunder.
Hvordan vil du forslå at markedsføre sine produkter på sådan en markedsplads?

Du kan se et eksempel på et portfolio fra en sælger her

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har alle spørgsmål været igennem vridemaskinen og ligger nu (næsten) klar til at blive udgivet.

Hvis nogen ikke fik stillet deres spørgsmål, så kom bare med det. Vi laver helt sikkert en runde 2 på et tidspunkt når der er kød nok til det. 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man selv kaste sig ud i at lave Adwords kampagner, uden viden? I givet fald, hvor starter man så med at søge viden?

Henrik

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)