Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs Kaffe/te leverandør søges - come on salgsfolk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes det er helt utroligt i disse trange tider, at man ikke kan finde en seriøs kaffe/te leverandør. Jeg har forsøgt at finde een, men det er ligesom om gejsten ikke er der for fra leverandørenes side?

JEG SØGER:

En kaffe/te leverandør der sælger kaffe fra ca. 160 g pakker og op til 500g. Jeg skal bruge 2 forskellige slags kaffe, en til stempel og en til filter og evt. en med hele bønner.  - Det skal være muligt at få sin egen label på pakken (det kan jeg selv fremskaffe) Kaffen skal bruges i mine gavekurve, og skal være i min fysiske butik på Silkeborgvej i Åbyhøj. - Jeg bestiller et antal til butikken´, og har brug for at man forholdsvis hurtig kan få et tilbud når der kommer ordre ind til mine gavekurve.

TE

JEg har brug for en leverandør af te der laver GOD te og også te hvor man kan sætte sin egen label på. Er der evt. en der har mange forskellige slagt interessante tesorter er jeg yderst interesseret.

Skriv gerne på info@hngavekurve.dk  og kom med gode ideer - er I selv leverandører - kender I en, eller kan I anbefale en, så skriv´endelig.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffeposten.dk

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

BKI kan anbefales, da de sidder på NÆSTEN hele market, hvad angår inport af kaffe til Danmark..

Spørg efter en sælger der hedder Michael , han kan hjælpe med næsten alt :)

Marttin

 

Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

side bemærknig ..

Ved køb af Te el Kaffe , kan du godt få et eget label på, men det kræver at du køber meget stort ind ..

Kommer an på hvilken mærke og land og grosit du bruger ..

Men har "hørt" angånede kaffe som min. skal bestilles 200 kg og løbetid på ca 3 uger .. ( levering )

Ellers skriv en mail , så kan du få mine kontakter ?

Marttin

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Helle

Kaffe er jo mange ting - skal det være billigt, så skal du nok henvende dig til producenterne af konsumkaffe så som BKI, Merrild, Peter Larsen m.v. Skal det være godt og specialkaffe, så skal du have fat i nogle af de små specialkafferisterier der findes i Danmark og selv blandt dem der er der stor udsving i kvaliteten/smagen så se dig godt for.

Vi importerer og rister selv vores kaffe, også som white labels brand i små oplag og rister pr. ordre så det altid er frisk ristet, men fornemmer måske lidt imellem linierne at du leder efter lidt billigere kaffer uden at det bliver konsum kaffe. Jeg vil gerne invitere dig til en kaffesnak (og te) samt en smagning hvor du kan få et par gode råd med på vejen til dit valg af kaffeleverandør - og lad os så starte med at diskvalificere os selv som leverandør :-)

Da vi holder til i Aarhus skulle det jo være forholdvis nemt. Vores risteri holder til på Helsingforsgade og vores kaffebar/Værksted på Trøjborg.

Du skal være mere end velkommen - du kan bare PM mig her på Amino eller fange mig via skov[erstatmedsnabelaa]kaffeogco.dk

Hej fra Søren - der selv er født og opvokset i Åbyhøj.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg er helt sikker på at jeg kan hjælpe dig med at finde en god te. Importere selv og har nogle rigtig gode teer at vælge imellem. Jeg kan sagtens skaffe mange flere varianter hjem end lige dem der allerede er i min shop. 

Du er velkommen til at skrive til mig på info(EtFintSnabelA)tekanden.dk

Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Fra  DiætistKlinikken HanneSvendsen Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

For en god ordens skyld skal det lige siges, at det bestemt ikke behøver at være "billig" kaffe. Klik ind på min shop og se hvad det er jeg sælger - Jég har en SPECIALforetning, og det koster jo som bekendt:) Det vigtigste er at det er en leverandør med specialkaffe - jeg har udelukkende produkter som man ikke kan få i en dagligvareforretning, så ingen Peter Larsen kaffe etc:)

Coffee Zone - tak for dit svar - jeg har lige fået en prøve fra jer (tak for det) men der står " Peter larsen kaffe" på posen? og der er ikke umiddelbart plads til egen label? (jeg tager fat i hende jeg har haft kontakt med)

I andre: Jeg vil helt sikkert prøve nogle af jeres forslag af :)

 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En smart annoncør hva?

Fra Sbdg
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Mangler du stadig en kaffe leverandør, jeg har en kontakt i Uganda, det er dog hele kaffe bønner virksomheden sælger, som man selv kan male til Kaffe

med venlig hilsen

Doris
Doris_i_petersen@hotmail.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)