Køb et Amino Sponsorlink
Jeg har skaffet mig et nyt theme, og nu hvor jeg vil benytte det, får jeg skæld ud af systemet.
Meldingen:
Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-content/themes/DynamiX-Wordpress/.DS_Store/style.css) is not within the allowed path(s): (/var/www/trafikpulsen.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php on line 386 Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-content/themes/DynamiX-Wordpress/Read_me_first.rtf/style.css) is not within the allowed path(s): (/var/www/trafikpulsen.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php on line 386 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php:386) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/pluggable.php on line 881
Jeg har forsøgt med lidt forskellige themes, og får samme melding uanset.
Kan du se, hvad det er, den råber til mig?
Hej Lone,
Hvilken web udbyder er der tale om?
dbhKenneth
Kenneth WellinPersonlig blog - www.kenneth-wellin.dk
Nordjysk IT-konsulent firma - www.systemservice.dk - IT-sikkerhed
Reparation af IT-udstyr - Dansk Elektronikreparation - www.elektronikreparation.dk
uno-euro
Nu efter et par minutter, hvor jeg har lavet noget andet - har den ædt det nye theme. Som om den har fortrudt at den brokkede sig
Kenneth Wellin:Hvilken web udbyder er der tale om?
Jeg besvarer lige mig selv : Unoeuro ...
Open_basedir restriction er en php sikkerhedsforanstaltning. Se evt. her, som også anviser evt. løsning:
http://www.mydigitallife.info/php-scripts-open_basedir-restriction-in-effect-error/
Kender ikke Unoeuro godt nok til at vide, om de tillader at disable den, men mon ikke ...
Du skal være velkommen til at sende temaet til mig (send pb), så skal jeg tjekke om det er et host problem eller hvad det kan skyldes.