Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Brugervenlighed & design på nettet"

Har rodet mig ind i noget bras (wordpress-theme)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 3.584
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. feb 11
Indlæg ialt: 724
Amino Plus

Jeg har skaffet mig et nyt theme, og nu hvor jeg vil benytte det, får jeg skæld ud af systemet.

Meldingen:

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-content/themes/DynamiX-Wordpress/.DS_Store/style.css) is not within the allowed path(s): (/var/www/trafikpulsen.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php on line 386

Warning: file_exists() [function.file-exists]: open_basedir restriction in effect. File(/var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-content/themes/DynamiX-Wordpress/Read_me_first.rtf/style.css) is not within the allowed path(s): (/var/www/trafikpulsen.dk/:/var/www/tmp/) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php on line 386

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/theme.php:386) in /var/www/trafikpulsen.dk/public_html/forstehjalpaalborg/wp-includes/pluggable.php on line 881

Jeg har forsøgt med lidt forskellige themes, og får samme melding uanset.

Kan du se, hvad det er, den råber til mig?

Amino-karma 3.577
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. sep 10
Indlæg ialt: 646
Amino Plus

Hej Lone,

Hvilken web udbyder er der tale om?

dbh
Kenneth

Kenneth Wellin
Personlig blog - www.kenneth-wellin.dk

Nordjysk IT-konsulent firma - www.systemservice.dkIT-sikkerhed

Reparation af IT-udstyr - Dansk Elektronikreparation - www.elektronikreparation.dk

Amino-karma 3.584
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. feb 11
Indlæg ialt: 724
Amino Plus

uno-euro

Nu efter et par minutter, hvor jeg har lavet noget andet - har den ædt det nye theme. Som om den har fortrudt at den brokkede sig

Amino-karma 3.577
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. sep 10
Indlæg ialt: 646
Amino Plus

Kenneth Wellin:
Hvilken web udbyder er der tale om?

Jeg besvarer lige mig selv Smile : Unoeuro ...

Open_basedir restriction er en php sikkerhedsforanstaltning. Se evt. her, som også anviser evt. løsning:

http://www.mydigitallife.info/php-scripts-open_basedir-restriction-in-effect-error/

Kender ikke Unoeuro godt nok til at vide, om de tillader at disable den, men mon ikke ...

dbh
Kenneth

Kenneth Wellin
Personlig blog - www.kenneth-wellin.dk

Nordjysk IT-konsulent firma - www.systemservice.dkIT-sikkerhed

Reparation af IT-udstyr - Dansk Elektronikreparation - www.elektronikreparation.dk

Amino-karma 3.218
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 17. nov 09
Indlæg ialt: 731
Amino Plus
Heine
Fra HLnet
Skrevet 27-06-2012 kl. 11:40

Du skal være velkommen til at sende temaet til mig (send pb), så skal jeg tjekke om det er et host problem eller hvad det kan skyldes.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: