Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino.
Jeg har igennem længere tid overvejet at investere i en NAS Server, jeg har tænkt mig at købe en Synology.
Hvad vil jeg bruge den til?- Primært Back-up af dokumenter.- Hosting af egen/egne hjemmesider.
Hvad bruger i jeres til?
Hvad kan en Nas Server ellers bruges til?
Hvad syntes i om NAS Server, er det god investering?
Det skal siges at jeg dog kun er 15 år, men tror os at det vil gavne familien med noget back-up :-).
Håber på svar fra jer!
- Peter.
Vi bruger primært vores NAS til backup af vigtige data, billeddeling mm. :-)Synology eller QNAP er fine.
Jacob Becker | jacobbecker.dk:Vi bruger primært vores NAS til backup af vigtige data, billeddeling mm. :-)Synology eller QNAP er fine.
Hej Jacob.
Tak for svaret, ved du hvad de ellers kan bruges til? :-)
__
Venlig Hilsen Peter.
Hej Peter.
Der er næsten ikke grænser for hvad en Synology NAS server kan i dag.Prøv at se lidt herinde: http://www.synology.com/dsm/dsm_app.php?lang=dan
Jeg har selv en Synology NAS og bruger den primært til fil backup.Hvis du skal ud og købe så husk at købe en med 2 diske i og spejl dem, da folk ofte har det med at ligge alt over på 1 disk og hvis den så står af er skaden alligevel sket....
Dbh.Mads Hvejselhttp://produkt-guiden.dk
Produkt Guiden ApS - Bærbar Dele, nemt & enkelt.Et af danmarks største udvalg af reservedele til bærbare, vi har mere end 250.000 produkter i vores sortiment. Find bl.a. Bærbar Lader, Batteri, Skærm, Tastatur, Plastik dele, Hængsler, Cover Dele og meget mere. Klik ind på Guiden, og find de rigtige reservedele til din bærbar computer.Se også vores spændende blog med guides og hjælpe til udskiftning af reservedele.
Hej,
Husk dog at din backup af dine dokumenter stadig befinder sig i dit hjem.
Derfor har du intet i tilfælde af tyveri, brand eller oversvømmelse.
Både Synology og Qnap er fine. Jeg sværger personligt til Qnap, men det er nok mere religion end fornuft.
Kig på deres respektive hjemmesider - der er masser af Info på hvad de kan ;)
/Jørgen
Peter Knude:- Hosting af egen/egne hjemmesider.
Det er godt nok noget tid siden jeg har leget med NAS servere, men saa vidt jeg ved er det som saadan ikke muligt at bruge som web server - med mindre du selvfoelgelig bare hoste statiske HTML filer.
/Nicolaj
Vi har Qnap på kontoret.. Men jeg ville foretrække en Cloud. Også til backup.
VH Jonathan, Guidebook.dk - Artikler og guides om online markedsføring via sociale medier
Hej Nikolaj.Det må være lidt tid siden du har leget med NAS servere så :-)
Du kan sagtens bruge en Synology eller Qnap NAS sever til at hoste hjemmesider.Wordpress og mange andre systemer, ingen problemer.
progu:Du kan sagtens bruge en Synology eller Qnap NAS sever til at hoste hjemmesider. Wordpress og mange andre systemer, ingen problemer.
Wordpress og mange andre systemer, ingen problemer.
takker for updateringen.
Peter Knude: Jacob Becker | jacobbecker.dk:Vi bruger primært vores NAS til backup af vigtige data, billeddeling mm. :-)Synology eller QNAP er fine. Hej Jacob. Tak for svaret, ved du hvad de ellers kan bruges til? :-) __ Venlig Hilsen Peter.