Køb et Amino Sponsorlink
Hej aminoer
Jeg tænkte for ca en mdr siden at jeg igen ville prøve vinduespudserfaget af :) Har været igang for 7 år siden
Jeg har indkøbt udstyr så jeg kan tage alle et-planshuse og villaer, og fredag skal jeg ud og købe en stige :)
Jeg har fået lavet 2500 stk flyers som jeg har været lidt for dovn med, men der skal ske noget igen.
Jeg har lige bestilt en lille annonce i lokalavisen for 4 uger med billig vinduespolering.
Jeg har sat sedler op i busskure på landet med ekstra godt tilbud til folk på landet.
Jeg har lavet mig en enkelt og flot hjemmeside
Tilmeldt mig på google Maps og dgs samt krak (under indrykning)
Medlem af 2 grupper på Facebook med ca 11000 der omhandler randers :)
Jeg har været nede i byen og kigge efter butiksvinduer der var beskidte så jeg kunne vaske den ene halvdel og skrive billig vinduespolering i den anden halvdel :) Dog ikke fundet ud af om man må det endnu
Har i andre spændende og tiltag så jeg kan få kundetilgang :)
Jeg har lavet et tilbud der hedder 30% rabat hvis 5. husstande bestiller sammen
Lad mig høre
fed ide med at pudse halvdelen af vinduet og evt. lægge en seddel i postkassen, men hvis de har beskidte vinduer, og du finder ud af at du ikke må pudse dem så læg da en flyer i deres postkasse.
Alternativt kan du lave nogle abonnement, hvor man så spare X antal kroner ved at binde sig i fx. 6 måneder..
Jeg tilbyder hver 10. polering gratis :)
Så synes faktisk jeg gør en del for at tiltrække
Måden jeg ville skrive var med en finger i den ikke vasket side og kun på tomme butiksruder :)
Lige som man ser bag på nogen biler: vask mig
Ville nok gå helt galt hvis jeg begyndte på butikker der var udlejet ;)
Mikkel og Sarah:Har i andre spændende og tiltag så jeg kan få kundetilgang :)
Du kan prøve at få købere via sociale medier (facebook) eller f.eks. underenplov.dk ;)
Mikkel og Sarah:Jeg har været nede i byen og kigge efter butiksvinduer der var beskidte så jeg kunne vaske den ene halvdel og skrive billig vinduespolering i den anden halvdel :)
God idé! Hvis man ikke må, kan du overveje at lave en annonce med 'vi vasker halvdelen af jeres vinduer gratis, resten skal i betale for'. Og rent faktisk gøre det selvom nogle ikke vil betale for det - og så bruge det til pressemeddelelser til lokale medier.
Hvad vil du gøre for under en plov?
Hej Mads
Ja hov den havde jeg lige glemt :) Vi annoncere en del på 2 grupper bare for Randers by og opland med ca 11000 medlemmer i alt :)
Ja kunne jo godt pudse halvdelen og sige den var gratis, men tænker mere om man kan få et problem ved det.. Jeg har jo ikke fået tilladelse til at stå og pudse deres vinduer
Hvis jeg havde en butik og jeg kom en dag og der var pudset halvdelen af mit vindue ville jeg nok blive lidt sur da kunderne ville lægge mere mærke til hvor beskidte ruderne er men det er godt tænkt er selv vinduespudser i kbh men hvis du ønsker råd og vejledning er du velkommen til at skrive til mig
Jeg har nogle værktøjer du måske kunne få gavn af
Og det med at sætte flyvers i busskuret i kbh bliver busselvskaberne meget sure over det
Hej Tonny
Ja den er jo lidt svær og også bange for de ville blive sure :) Jeg vil meget gerne have råd af en erfaren pudser :) Jeg skriver lige en pm til dig :)
Ja kunne godt forstille mig det ikke ville falde i god jord, de steder jeg har gjort det er virkelig også på landet, vi snakker butikker uden butikker :)
men skal også ud og have dem rykket ned igen, så folk ikke bliver trætte af det, skulle gerne være positiv opmærksomhed
Hej,
Du er velkommen til at byde ind med dine kompetencer på nyt start-up www.happytown.dk - der er allerede to som ønsker vinduespudsning herinde http://www.happytown.dk/vis/vinduespudsning - det er gratis - også m. plusprofil frem til 1/10 - herefter 29kr/mdr. inkl. moms.
Vi er lige gået i luften, men hjælper med at bygge bro ml. at få løst arbejdsopgaver eller løse dem for andre.
Pøj pøj og fortsat god dag!
PS! vil nok også passe lidt på med gorilla marketing (½ rengøring u. accept på forhånd)
Små avis annoncer så som rubrikannoncer har ikke ret stor effekt. Få lavet en stor annonce (f.eks. 1/4 eller 1/2 side) og kør den i et stykke tid.
Avis annoncer skal i gentagne gange før de begynder at give kunder. Få lavet en annoncer der skiller sig ud i avisen.
Sønderup Media - Wordpress, Drupal, Prestashop og Magento hjemmesider med telefonsupport.
video på siden , det kan klart bruges til at markedsføre siden bedre.
skriv noget mere på siden gerne bloggen løs om jeres emme
seo er evigheds arbejde der er altid noget mere man kan lave lidt ekstra ideer her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig