Køb et Amino Sponsorlink
Det er aldrig dårligt, at få en anbefaling fra selveste projekt-lederen Henrik Jensen fra Cepos Universitet :)
Sasa Kovacevic anbefaling - Cepos Universitet
Jeg kan følges på Google Plus: +Sasa Kovacevic eller hold øje med nogle af mine andre projekter:
Hej Sasa! Stort tillykke med det :-). Jeg vil gerne give Henrik Gade Jensen ret i, du er en meget sympatisk fyr!
Lille affiliate side med indtjening til salg
Jeg bukker ydmygt
Cool :-) En anbefaling fra Cepos fås næsten ikke bedre. Hvordan går det med websiderne i øvrigt?
Få et godt tilbud på linkbuilding med Linkjuice.dk
Erik Hamre: Cool :-) En anbefaling fra Cepos fås næsten ikke bedre. Hvordan går det med websiderne i øvrigt?
Tusinde tak Erik.
Det har været en stor og lærerig fornøjelse, at være på Cepos Universitet. Jeg har aldrig været sammen med så unge ambitiøse mennesker før i mit liv. Jeg kan kun anbefaler jer, at sende jeres børn afsted når tiden nu engang vil tillade det. Selvom nogle af jer ikke ser jer selv som borgerlige, så kan det ALDRIG skade at prøve at forstå den "anden side".
For hvor frihed regerer, agerer mennesket bedst!Apropo mine hjemmesider, så går det fantastisk godt. Det er et stykke tid siden nu, at jeg har ramt de 5.000 + om måneden. Bedre motivation findes ikke. Jeg arbejder dog med ideen om egen webshop
det er ganske enkelt ekstrem god anbefaling du har fået der super tillykke med det
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig