Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jante-Tæskeren"

Anbefaling fra selveste projektlederen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 6.542
Fra Århus
Tilmeldt 31. maj 07
Indlæg ialt: 1.452
Amino Plus

Fra 37 oktober
Skrevet 26-06-2012 kl. 17:24
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 2 personer

Det er aldrig dårligt, at få en anbefaling fra selveste projekt-lederen Henrik Jensen fra Cepos Universitet :)

Sasa Kovacevic anbefaling - Cepos Universitet

Jeg kan følges på Google Plus: +Sasa Kovacevic eller hold øje med nogle af mine andre projekter:

Amino-karma 32.232
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.454
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor
Casper Schneidereit
Fra ..., Gule Sokker
Skrevet 26-06-2012 kl. 20:26

Hej Sasa! Stort tillykke med det :-). Jeg vil gerne give Henrik Gade Jensen ret i, du er en meget sympatisk fyr!

Amino-karma 6.542
Fra Århus
Tilmeldt 31. maj 07
Amino Plus
Sasa Kovacevic
Fra 37 oktober
Skrevet 26-06-2012 kl. 20:29

Jeg bukker ydmygt Embarrassed

Jeg kan følges på Google Plus: +Sasa Kovacevic eller hold øje med nogle af mine andre projekter:

Amino-karma 7.250
Fra København
Tilmeldt 29. jul 10
Indlæg ialt: 1.114

Erik Hamre
Skrevet 26-06-2012 kl. 20:37

Cool :-) En anbefaling fra Cepos fås næsten ikke bedre. Hvordan går det med websiderne i øvrigt?

Få et godt tilbud på linkbuilding med Linkjuice.dk

Amino-karma 6.542
Fra Århus
Tilmeldt 31. maj 07
Amino Plus
Sasa Kovacevic
Fra 37 oktober
Skrevet 26-06-2012 kl. 20:43

Erik Hamre:

Cool :-) En anbefaling fra Cepos fås næsten ikke bedre. Hvordan går det med websiderne i øvrigt?

Tusinde tak Erik.

Det har været en stor og lærerig fornøjelse, at være på Cepos Universitet. Jeg har aldrig været sammen med så unge ambitiøse mennesker før i mit liv. Jeg kan kun anbefaler jer, at sende jeres børn afsted når tiden nu engang vil tillade det. Selvom nogle af jer ikke ser jer selv som borgerlige, så kan det ALDRIG skade at prøve at forstå den "anden side".

For hvor frihed regerer, agerer mennesket bedst!

Apropo mine hjemmesider, så går det fantastisk godt. Det er et stykke tid siden nu, at jeg har ramt de 5.000 + om måneden. Bedre motivation findes ikke. Jeg arbejder dog med ideen om egen webshop Smile

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra stripdanmark
Skrevet 28-06-2012 kl. 21:09

det er ganske enkelt ekstrem god anbefaling du har fået der super tillykke med det Big Smile

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed