Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle aminoer!
Vi står i den lidt uheldige situation, at vi skal skifte ejerskab af en virksomhed. Virksomheden er oprettet før vi selv fyldte 18, så derfor står den i min fars navn.
Problemet er, at vi har en betalingskortaftale tilhørende, og når vi skifter ejere, skal man åbenbart erhverve sig en helt ny aftale - 3500 kroner.Er der nogle er jer der kender til dette problem eller kender en løsning?
Som sagt skal virksomheden skifte fra min far til mig selv.
Ser ferm til svar!
Mvh.
Nikolaj
Juusu here and Juusu there..
Nikolaj Nørbæk:Problemet er, at vi har en betalingskortaftale tilhørende, og når vi skifter ejere, skal man åbenbart erhverve sig en helt ny aftale - 3500 kroner.
Når du skifter ejer er det ikke nødvendigt med en ny aftale MEN..... hvis I får nyt CVR nummer så skal I.
Hvis din far har lavet den som enkeltmands og du overtager den som enkeltmands så får du nyt CVR nummer.
Er det et ApS så vil I beholde samme CVR nummer og derfor vil det ikke koste noget hos NETS.
Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com
Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco
Hvor ikke Euroline istedet PBS?
Hej Niels,Det er en enkeltmandsvirksomhed.Er der ingenting man kan gøre for at overtage en sådan uden at skulle bruge en ny aftale ved PBS?
TheMaster:Eurolinevirker slet ikke troværdigt. PBS er det vi er tykkest ved..
Følger lige med her..