Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvad skal jeg sælge?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 

jeg ville starte en webshop, men jeg ved ikke hvad jeg skal sælge, nogen der har en idé? Ville blive meget glad! Smile

På forhånd tak

Mohammed  

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Noget som har din interesse :-)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også gerne vide hvad jeg selv skal sælge!

Det du skal sælge er det som du har interesse for, det som falder dig naturligt ind, det du måske har erfaringer indenfor, det som du kan sælge fordi du har så meget at fortælle om produktet! Et eksempel kunne være Børge på 33 har en webshop med kamera udstyr og hvor han sælger kameraer til både private og erhverv. Børge har så en live kundeservice på sin side hvor han så har god mulighed for at fortælle om sit produkt fordi han ved så meget om det! Hvis en kunde spurgte ham om hvad han kunne anbefale af flash, så går børge ind i sit sortiment fordi han ved fra sine egne efaringer hvad der er godt! han anbefaler så nogle til kunden, og så har han givet kunden et godt indblik i det.

Så vælg det du har interese for, det som der tænder dig!

Mads

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mohammed

Hvis ikke det lige falder dig ind, hvad du vil sælge eller hvad din interesse ligger indenfor, så kunne du måske kigge nærmere på dit netværk. Ud af alle dem du kender af venner og bekendte, er der noget de kunne være interesseret i at købe? For hvis dette er tilfældet, har du jo fra start allerede en ventende kundegruppe, og da de personligt kender dig, vil de jo helt sikkert også hjælpe dig i gang og anbefale din forretning til andre.

Skriv endelig herinde, hvad du finder ud af :)

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa,

Husk en webshop er bare måden du sælger på, ikke et produkt.

Så det er nok bedre du først finder ud af, hvad du vil sælge, og så bagefter finder ud af, hvordan du vil sælge det.

Pøj pøj :)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for at I overhovedet gider at svare. Har ikke rigtig noget i tankerne, men prøver at spørge mine venner/familie :)

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Life is a great big canvas, and you should throw all the paint on it you can.Nike Free Dame

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Det du skal sælge er det som du har interesse for, det som falder dig naturligt ind, det du måske har erfaringer indenfor, det som du kan sælge fordi du har så meget at fortælle om produktet! Et eksempel kunne være Børge på 33 har en webshop med kamera udstyr og hvor han sælger kameraer til både private og erhverv. Børge har så en live kundeservice på sin side hvor han så har god mulighed for at fortælle om sit produkt fordi han ved så meget om det! Hvis en kunde spurgte ham om hvad han kunne anbefale af flash, så går børge ind i sit sortiment fordi han ved fra sine egne efaringer hvad der er godt! han anbefaler så nogle til kunden, og så har han givet kunden et godt indblik i det.

Så vælg det du har interese for, det som der tænder dig!

Det kræver passion og interesse, ja! Men interessen kan også ligge i e handel og det at drive en online butik. Konverterings optimering, splittesting osv.

- Alexander Larsen  

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis! 

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Find noget inspiration fra vores arabiske lande.. det er så mange fede ting der, som ikke findes i DK, så hvis du tager derned i ferien, vær super opmærksom på hvad der er populært der, tag billeder af deres cafer, som er rigtig flotte og gode og langt fra det man ser i DK..  

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)