Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj fra thailand

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

men jeg har tænkt mig at få kontakt til en privat i thailand og få den person til at sende tøj fra thailand til danmark med post men så er spørgsmålet bare hvordan kan jeg så betale afgift af tøjet og er der nogen der tager til thailan ofte som man kunne komme i kontakt med

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke om du vil ud med det, men hvilke former for tøj er det du vil købe hjem? Special syet jakkesætter, ukende billige mærker eller noget helt andet?
Jeg kunne umuligt forstille mig, at det ville være billigere at få en privat person til at sende tøjet til dig med posten, når de kan sende det fra fabrikken, hvor du køber dine ting.
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


 


Jeg spørger også lige hvilken type tøj er du på udkig efter?


 


Jeg kan tilbyde dig overskuds produktion, sorteret i sortimenter og kategorier herre-dame-børn. På denne måde skal du ikke købe mange stk. i samme style, men tager partier der er færdig sammensat – noget bedre end andet!


 


En stor del af dette er private labels hvor label er klippet ud. Det er kvalitet tøj til meget billige penge.


 


Med venlig hilsen,


Mikkel



http://www.mwcreation.net

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej shop2billig.dk,

 

Jeg er bosat i Bangkok og har egen virksomhed hernede med alt dertil hørende faciliteter.

 

Hvis du har behov for hjælp til sourcing af leverandører eller kvalitetskontrol etc, så kan jeg hjælpe dig. Kontakt mig og beskriv opgavens art, så finder vi ud af noget.

 

Med venlig hilsen

 

Flemming

 

Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er dansker men bor i Malaysia , har haft samme tanke som dig bare omvendt . Der er mange ting som er billige i Malaysia også , især dametasker og børne/barnetøj osv.

En 20fods container koster ca. 17-20.000kr at sende hjem ? der kan være en del i en sådanne ? jeg ved ikke hvor meget der kommer på af told og afgifter .

 

Niels

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Malaysia Niels:

Hej

Jeg er dansker men bor i Malaysia , har haft samme tanke som dig bare omvendt . Der er mange ting som er billige i Malaysia også , især dametasker og børne/barnetøj osv.

En 20fods container koster ca. 17-20.000kr at sende hjem ? der kan være en del i en sådanne ? jeg ved ikke hvor meget der kommer på af told og afgifter .

 

Niels

Tråden er 2 år gammel... Så mon ik der er sket forandringer siden, websiten virker i hvertfald ik mere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Er en pige på 25 år fra Holstebro. Blev førtidspensionist for ca. 9 mdr siden.

Jeg er i den situation at jeg ikke har råd til nyt tøj. Kan du på nogen måder hjælpe?

Har søgt hos en masse fonde og hos kommunen men har fået afslag på afslag.

Håber du vil kontakte mig hvis du kan hjælpe. Min email er christine_t_n_@hotmail.com og mit tlf er 31 13 04 02

Mvh Christine Neve, Holstebro

Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fleming!

Er en pige på 25 år fra Holstebro. Jeg blev førtidspensionist for ca. 9 mdr siden.

Jeg er i den situation at jeg ikke har råd til nyt tøj. Jeg har søgt diverse fonde plus kommunen om hjælp, men har fået afslag på afslag.

Kan du på nogen måder hjælpe?

Håber at hører fra dig hvis du kan hjælpe. Og vil blive smadderglad og taknemlig.

Min email er christine_t_n_@hotmail.com og mit tlf er 31 13 04 02

Mvh Christine Neve, Holstebro

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)