Køb et Amino Sponsorlink
Skriv lidt om hvad række i ligger i.
Og hvad jeres statestikker er.
(Bare et tip)
Mvh.
Ja det var en god ide..... Vi er lige sluttet som nr to i vores række som er b. Vi stiller op i række c som 11mands da vi lige skal vende os til en større bane men håbe vi kun skal spille der kort. Vi kommer fra en lille klub med ikke de store midler,og vil gerne gøre lidt for at holde på drengene så de ikke flytter til større klubber da det ville være synd for lokal samfundet.
Hej Christian Kan du sende mig lidt mere information om jer og jeres behov? Du kan sende mig privat besked eller her
Med venlig hilsen Krisztian
Du bør nok fokusere mere på hvad en sponsor får ud af aftalen. 10.000,- er ikke småpenge, set i forhold til andre sponsorater.
M2012: Du bør nok fokusere mere på hvad en sponsor får ud af aftalen. 10.000,- er ikke småpenge, set i forhold til andre sponsorater.
Hvad skal jeg sige til dig?
“Wheresoever you go, go with all your heart." Nature does not hurry, yet everything is accomplished.”
“Do the difficult things while they are easy and do the great things while they are small. A journey of a thousand miles must begin with a single step.”
Hej Christian,
Det må være gamle SB50, så held og lykke.
Hilsen, Robert
Ca. 30 år i Ishøj, nu i Bangkok.
Rejser til hele verden: book fly og hoteller online - ikke affiliate