Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

T-Shirts med tryk som PR for internationalt musik-site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 13.562
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07
Indlæg ialt: 3.224

Skrevet 24-06-2012 kl. 17:39

Hej.

Er der nogen her på Amino, der kan levere T-Shirts af en høj kvalitet (slidstærke / ingen fnulder efter et par vask) og med logo-tryk?

Farve og logo kan ses her:

7723.Volt_and_Volume.ai

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Amino-karma 440
Fra Støvring
Tilmeldt 16. jul 11
Indlæg ialt: 120

Muligvis ikke bedste kvalitet af selve tøjet, men regner selv med at få trykt nogle trøjer hos vistaprint.dk indenfor den nærmeste fremtid :).

God vind

Amino-karma 6.496
Fra Solrød
Tilmeldt 8. aug 08
Indlæg ialt: 1.198
Amino Plus
Emil Blücher  
Fra Blücher Media
Skrevet 24-06-2012 kl. 20:12

Thomas fra www.tex-tryk.dk har T-shirts i næsten alle tænkelige størrelser. Skal t-shirten være virkelig lækker, kunne http://tex-tryk.dk/st309-mens-carbon-tee-c være et bud. Ikke just den billigste model, men meget meget lækker!

Jeg arbejder med organisk søgemaskineoptimering som kunsten i at få en hjemmeside synlig. I Blücher Media har vi fokus på det gode indhold, og har i den forbindelse nok som de eneste i branchen fokus på brugen af videoer ift. SEO. Faktisk er vi så hooked på videoer, at jeg sidste år udgav danmarks bedste blogindlæg om videoer og søgemaskiner.

Fang mig på @emilblucher på twitter, hvis du vil høre mig pippe i ny og næ 

Amino-karma 13.562
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07

Volt & Volume
Skrevet 25-06-2012 kl. 09:50

Tak til jer begge to. Kigger nærmere op det :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - salgsbreve, webtekster, pressemeddelelser, etc.. 12 års erfaring fra diverse reklamebureauer og som selvstændig.

Amino-karma 301
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. mar 12
Indlæg ialt: 81
Amino Plus
B2Bgolf.dk
Fra B2Bgolf
Skrevet 25-06-2012 kl. 11:30

Hej TT

Vi kan levere poloer fra Nike i højeste kvalitet! Jeg vil anbefale en slid stærk polo med dri-fit teknologi. Den kan både bruges til sport eller til arbejde og der er 8 forskellige farver at vælge imellem.
Logoet kan vi brodere i op til 10*10 cm, og du kan frit vælge hvor du ønsker det på poloen.

Du kan se den anbefalde Nike polo her

Hvis du vil høre mere om mulighedere, er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh Jon Johanneson

Køb kvalitets Golfbolde med logo og spred dit budskab på golfbanen.
Få din virksomheds logo på dit Golftøj & Golfudstyr!
Besøg vores hjemmeside: B2Bgolf.dk

Amino-karma 13.562
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. okt 07

Volt & Volume
Skrevet 02-07-2012 kl. 19:40

Jeg ville foretrække et sted i København, hvor jeg kan se kvaliteten af de T-Shirts, der trykkes logo på. Eller eventuelt et sted, hvor jeg selv kan medbringe mine T-Shirts.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed