Køb et Amino Sponsorlink
Jeg vil oprette en konto til Google Adsense med mit domæne. Men domænet indeholder æ og det er ikke tilladt ifølge Google. Kan man komme uden om dette?
Dbh Lars
Sjove briller med overskæg - www.funglasses.dkIsterninger i København til din fest - www.istilfest.dkStudenterkørsel med Danmarks Vildeste Vogntur - www.vognturen.dk
Lars Østergaard: Jeg vil oprette en konto til Google Adsense med mit domæne. Men domænet indeholder æ og det er ikke tilladt ifølge Google. Kan man komme uden om dette? Dbh Lars
Købe domænet bare med ae
vh Emil
Kan det virkelig være rigtigt at man bliver nødt til at undgå domæner med æ og ø for at benytte AdSense?
Jeg kan ikke give dig et 100% svar men jeg er 98% sikker.
æø og å er forholdvis nyt jo
Men har et domæne som hedder fågavekort.dk det kommer til at hedde xn--fgavekort-52a.dk hvis det skal fungere ordentlig :)
//Staffan
Det du skal er at oversætter domæne navnet til pony code som er en anden måde at skrive domæne navnet på (xn--whatever.dk)... dette er udelukkende for at systemer uden æøå kan læse din url....
Amen i er jo skide gode :) Det var lige præcis det der manglede. Tusind tak for hjælpen!
Lars Østergaard:Kan det virkelig være rigtigt at man bliver nødt til at undgå domæner med æ og ø for at benytte AdSense?
Generelt er det en god ide, at undgå domæner med æøå som primære domænenavne.
Løsningen er forholdsvis simpel og koster 45,- kr. om året.http://www.seo-light.dk/domaenenavne-med-aeoa-skalskal-ikke/
De bedste hilsner/Brian
Selvstændig siden 1999, og stadig vild med det.
Solutio | Lalini Online Marketing | Baglokalet meninger og udgydelser