Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af sweatshirt, T-shirt ovs

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har et tøjfirma og vi har lavet tøj i et halvt års tid nu, vi har fået hjælp af vores forældre, da vi kun er 15 år. Vi har brugt GAME tøj og så bare fået tryk på. Nu kunne vi godt tænke os at tage et skridt videre, hvor vi f.k.s fik et mærke i nakken hvor vi fik skrevet vores firma og ikke GAME. Vi har også tænkt flere detaljer. Vi hørt nogle for det lavet i østeuropa, for der heller ikke for langt og det billigt. Det skal være god kvalitet!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan måske finde nogle producenter her: Alibaba.com - Men ja østen er helt klart det bedste, og billigste sted af få det produceret. Dog kan man ikke altid regne med kvalitet, men tag evt. der over og find en producent, og tjek at kvalitet er i orden. Ellers kan man få det lavet her i Danmark, det er bare lang dyrere, men til gengæld er kvalitet næsten også altid i top! :-)

- Held og lykke med jeres projekt! 

Forsat god søndag!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor mange stk vil i købe ? Så er det nemmer for mig at vejlede jer !

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys, 

alt det der med label, hangtag, pakning etc. er en selvfølge ved at outsource produktion. Selv accessories (trimming) - print, brodering, badges (you name it..) er en selvfølge. 

Spørgsmålet er hvilken volume i kan tage?, da det skal være rentabelt at sætte en linie op. Afhængigt af produktgruppe og et minimum vil være i hver fald 500 styk af en style - så kan man altid forhandle antal farver. Minimum kan dog let kræve højere antal pga indkøb af stoffet.

Alternativet er en sy-stue!

Stof kvaliteter vælger i selv. For produktion kvalitet kan i vælge at bruge en agent (som mig:) eller sørg for at vælge et produktions sted hvor i selv let kan tage til, da en ting er at finde en god fabrik - en anden er at få dem til at forstå den danske tankegang og kvalitetskrav. 

Held og lykke! 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Vi producere små ordre i ungaren, hvis I er interesseret?

Vi hjælper med alt fra god pasform og alt det tekniske der er nødvendig, når en produktions skal gennemføres og kvaliteten skal være i orden.

Bedste hilsner Pia 

www.pajpattern.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)