Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Villedning af produkt, føler mig snydt. Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 685
Fra København k
Tilmeldt 10. dec 10
Indlæg ialt: 150

Hej kære venner!

Jeg købte forleden denne pose, da de havde den på tilbud i fakta, jeg troede jeg gjorde en god handel. På posen ses diverse nøder, kokos stykker og frugter.

Til min store skuffelse og ærgrelse, finder jeg ud af, at posen kun indeholder peanuts, rosiner og sådan nogle frugtstykker - og altså IKKE kokos stykker, mandler og andre nøder som vist på billedet.

Er det lovligt?

Firmaet hedder Snack Foods Aps, men kan ikke rigtig finde ud af, om hvor jeg kan klage?

BoldFan.dk - Alt fra oppustelige stole, parfumer, tandbørster, tøj og meget andet.

Amino-karma 7.606
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. jan 08
Indlæg ialt: 1.285
Amino Plus
Johnny Nielsen
Fra Toprobot.dk
Skrevet 24-06-2012 kl. 16:47

Martin Skallerup:

Til min store skuffelse og ærgrelse, finder jeg ud af, at posen kun indeholder peanuts, rosiner og sådan nogle frugtstykker - og altså IKKE kokos stykker, mandler og andre nøder som vist på billedet.

Er det lovligt?

Hvor svært kan det være ?

Du må tilbage i butikken :-)

Amino-karma 685
Fra København k
Tilmeldt 10. dec 10

Det er vel ikke mellemmanden, men producenten som jeg skal henvende mig til?

BoldFan.dk - Alt fra oppustelige stole, parfumer, tandbørster, tøj og meget andet.

Amino-karma 7.606
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. jan 08
Indlæg ialt: 1.285
Amino Plus
Johnny Nielsen
Fra Toprobot.dk
Skrevet 24-06-2012 kl. 16:52

Martin Skallerup:
Det er vel ikke mellemmanden, men producenten som jeg skal henvende mig til?

Altid der hvor du har købt produktet, så må de tage den baglæns i systemet

Amino-karma 9.083
Fra Horsens
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 2.199

Jacob
Fra BBmassage
Skrevet 24-06-2012 kl. 16:52

Der står da ingen steder, at der er kokos i posen?  Der står faktisk kun "nuts & fruits" / "peanuts, papaya, mango, pineapple & raisins"

Nu er billedet svært at se, men mon ikke du tager fejl af frugtstykkerne.. Ananas bliver som jeg husker det helt hvid i de poser, som jeg plejer at købe i netto.

Synes i hvert fald ikke, at det er en rimelig grund til, at skulle udsætte firmaet for kritik :) 

Amino-karma 9.638
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. dec 06
Indlæg ialt: 2.157
Amino Plus
Deleuran
Fra Ifindu.dk
Skrevet 24-06-2012 kl. 16:54

hvad siger varedeklaration?

Amino-karma 685
Fra København k
Tilmeldt 10. dec 10

Skal måske lige sige, at det her ikke er de største problemer jeg render rundt med ;)

MEN jeg bliver provokeret af, at jeg ser det billede, som får mig til at købe produktet.

Ved godt at det er et dårligt billede jeg har taget, men der er kokosstykker, mandler og cashewnødder.

Amino-karma 685
Fra København k
Tilmeldt 10. dec 10

Så jeg må fx gerne sælge et produkt, med et billede af chokolade, og så der ikke er chokolade i, men noget andet?

Amino-karma 3.031
Fra Odense
Tilmeldt 26. okt 09
Indlæg ialt: 688

Richard
Fra STEPUPFITNESS.DK
Skrevet 24-06-2012 kl. 17:11

Det eneste du kan gøre er at klage til forbrugerombudsmanden og sige du har følt dig vildledt!

Hvis han mener der er hold i dette - vil de tage den op...

Det har jeg set flere gange og selv været ude for.. 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed