Køb et Amino Sponsorlink
Jeg ligger i øjeblikket i forhandlinger omkring et domæne, til et kommende firma.Domænet er: visualweb.dkDa jeg aldrig har prøvet at købe et domæne fra en privatperson før, søger jeg lidt råd og evt. en vurdering af hvor meget domænet er værd. Go' Søndag!
Med en pagerank på 0, og uden indhold, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle koste mere end 45,- ...
Giver jeg dig ret i.
Men priser kan svinge meget hvilke pr der tale om
Online Markedsføring fra Seo-optimeringen.dk • Kom til tops på → Google Søgemaskineoptimering & Online Markedsføring ← • Fair, effektiv og billigste priser • Kontakt mig i dag! - hvepse og hvepsebo
Tak for det!Det er også det som jeg prøver at overbevise ham om. Men han mener stadig at det er et par tusinde kroner værd, hvilket jeg finder som ønsketænkning, fra hans side af.
Han må have spist søm :)
Nu er det jo rent faktisk ikke tilladt at sælge domæner.
Bruger han domænet? Prøv at spørg ham på skrift om han bruger det på andre måder end til webindhold.
Domænet indeholder heller ikke rigtig noget søge specifikt og derfor falder værdien.
Derfor kan det selvfølgelig godt være noget værd for ham, men ville ikke give mere end 500 kr for det. Og det er vel at mærke kun hvis det var fordi det mit firmanavn ;)
Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København
Er det ikke kun ulovligt at købe domæner, hvis du kun har i hovedet at sælge det videre med profit?Men nej han bruger det ikke, ikke i forretnings-øjemed.
Jo, men hvis du har firmanavnet kan du godt gøre krav på det.
En sag hos domæneankeklagenævnet koster dog 500 kr. Så det kan du jo starte med at byde, for at slippe for besværet
Søren Davidsen:Da jeg aldrig har prøvet at købe et domæne fra en privatperson før, søger jeg lidt råd og evt. en vurdering af hvor meget domænet er værd.
Hvis domainet passer til dig og dit firma, så køb det hvis det ligger inden for dine grænser.
Vuderingen af domainet kan du kun selv prissætte, alt efter hvad værdi dette kan have for dig.
TOPROBOT.DK
Robotplæneklipper diesel-dyserens Elcykler