Køb et Amino Sponsorlink
Godmorgen Aminoer. Jeg skal ikke noget specielt i sommerferien, og vil derfor gerne have noget læsestof til den lange ferie. Jeg har bestilt "iværksætter til jeg dør" og "the undercover economist" Men er der andre i kan anbefale? Interessere mig meget for marketing og handel, start af virksomhed osv.;) På forhånd, mange tak Mvh Kasper
Helst danske bøger:)
Er der ingen som kender nogle gode iværksætterbøger udover de ovenstående?
Du kan også læse E-pusher fra martin thorborg..Der er også en god bog af Toke fra Billysbilling...
Jeg har ikke læst den endnu, men har hørt at Gary Vaynerchuks bog "The thank you economy" skulle været rigtig god.
Ellers er Rework af David Heinemeier Hansson og Jason Fried fra 37signals et rigtig godt bud - super god bog!
Godt læselyst i hvert fald!
Jeg vil tage et kig på bøgerne. Kom gerne med flere bud. Mvh Kasper
Steve Jobs - Manden bag Apple. Priceless reading. Rigtig inspirerende bog.
Glæd dig iøvrigt til iværksætter til jeg dør, den er fantastisk. Det kunne dog godt bruge en opdatering.
Ok Nikolaj:)
glæder mig også!
- Kasper
En mulighed er også Virkeligheden er klog af Thomas Rosenstand. Paper back udgaven er på tilbud måneden ud (jeg fik mit eksemplar med posten igår og er 1/3 gennem vidunderet) - men bogen fåes også i elektroniske udgaver. Den kan godt anbefales!
dbhKenneth
Kenneth WellinPersonlig blog - www.kenneth-wellin.dk
Nordjysk IT-konsulent firma - www.systemservice.dk - IT-sikkerhed
Reparation af IT-udstyr - Dansk Elektronikreparation - www.elektronikreparation.dk
Buyology af Martin Lindstrøm kan varmt anbefales.
Succes af Jack Welch er helt klart også anbefalelsesværdig.
God sommer!
Mvh.
Michael Boenstedt
www.PrisInfo.dk - Prissammenligning
www.Yah.dk - Online Auktioner
www.500Fan.dk - Fiat 500 fanside