Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kampen mod Netpointers - HJÆLP OS!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 15-06-2007 12:10:17 Forfatter: Mikkel deMib


Jeg kender som sagt ikke de detaljerede forhold mellem Netpointers og disse website, men det irreterer mig bare altid med disse sager, at der er så meget rod i simple faktuelle forhold. Og det undrer mig uendeligt meget, at kunderne øjensynligt slet ikke har anet hvad det var de købte. Stiller kunder slet ikke spørgsmål? Og hvis de ikke får svar de kan forstå, skriver de så bare under? Og hvis de skriver under, står der så det i kontrakten som de mener at have aftalt?

 


Rådgiver virksomheder slet ikke til kundens bedste? De skulle prøve det en dag. Det kan altså godt lade sig gøre at tjene penge på det. Netpointers skal da ihvert fald ikke regne med at de to firmaer anbefaler dem til andre.


Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Kontrakten er så kort og simpel at den giver anledning til misforståelser. Jeg lukker selv mange kontraker og aftaler hvert år. Men denne er kikset for mig. Det skyldes jo at man har nogle aftaler mundtligt og så kommer der noget på skrift som ser rigtigt ud. MEN hvis man så vender det hele på hovedet ja så er der pludselig flere vinkler. Jeg kender ikke 100% indholdet af coolshops kontrakt. 
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hører også til mængden af utilfredse Netpointers kunder.

Jeg blev også overtalt af en dygtig sælger, til at tegne en aftale i størrelsesorden 25.000 kr.

Jeg har netop læst kontrakten igennem, og groft sagt så bliver jeg INTET konkret lovet i kontrakten, og det er jo i princippet også det jeg har modtaget.

Med min nuværende viden ville jeg aldrig været hoppet på den, men jeg troede rent faktisk, at det var søgemaskineoptimering af mit site der var tale om, og det var jo også det sælgeren påstod.

Det jeg rent faktisk fik, var nogle ret ineffektive informationpages/ doorway pages med redirects, hvilket jeg også konfronterede Netpointers med, der dog fastholdt at de levede op til Googles retningslinier.

 

Iøvrigt lød aftalen på 10 søgeord, men da de så kom med et oplæg til ordene, havde de tilfældigvis valgt nogle knap så interessante søge sætninger, som naturligvis er væsentlig nemmere at optimere på, end væsentlige enkelte søgeord (jeg ved så godt at de fleste søger på flere ord, men når man betaler nogle tusinde kroner pr. ord, må man jo vælge dem der er flest søgninger på)

 

Iøvrigt "lyver" deres searchtracker temmelig meget. Trods utallige forsøg, har jeg aldrig kunne finde mine sider på de placeringer som searchtracker påstod. Jeg ved godt at det ikke er realtime, og tjekkede derfor også over længere perioder.

 

Jeg har desværre nok ikke stof nok til en retssag, men kan blot melde mig ind i klubben af utilfredse Netpointers kunder.

Iøvrigt betalte jeg uden brok, da jeg jo godt vidste, at jeg havde dummet mig ved at underskrive så tynd en kontrakt.

 

 

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan,

 

Ja det er pisse ærgeligt. Jeg må sige at vores løsning rent faktisk var ganske god og gav mange gode placeringer. Desværre afregner de forkert og ikke som aftalt.

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kunne jo være mange andre faktorer til grund for at et websted løftede sig på Google end lige netop det at der var arbejdet intens med én underside.

Medmindre at der foreligger en detaljeret rapport over firmaets placeringer inden søgeoptimeringens opstart vil jeg mene at leverandøren har en svær sag - jeg kunne godt råde forsvareren en smule.

Vh
Flemming Heiberg

OurSite.dk - brugervenligt webdesign.
Vi har siden år 2001 udført webdesign, søgeoptimering. Vi opsætter desuden Google Adwords kampagner.

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Fra Tarm
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry

Første indlægAmino :-)  - det var et svar til Mikkel DeMib's imdlæg på side 1.

Har siden 2001 arbejdet professionelt med markedsføring på Internettet og webdesign.

Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, its not only you who has been cheated by Netpointers but they have scammed many big names in the industry. Netpointers had worked with New Zealands largest company "Fonterra" www.fonterra.com and did some dodgy practices until Google caught on and Google's reps instructed Fonterra to end their relationship with Netpointers or else they would get blacklisted. Fonterra did as Google instructed, ending their relation with Netpointers and removing all offending codes and pages that were created by Netpointers as they weren't in accordance with search engine guidelines. On the net, I have also read that they are bankrupted again and leaving the creditors with a debt of 1.5 million USD. http://www.goarticles.com/cgi-bin/showa.cgi?C=2977502

No doubts in my mind that Netpointers is into some money laundering business at the expense of its creditors. A really 100% scam company, that also got rid of the founder of the company as he came to know of money being removed. Why isn't anybody taking legal action against them??

 

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)