Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Affiliate marketing hjælp & gode råd"

Feedback på endnu et projekt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Amino-karma 1.204
Fra Billund
Tilmeldt 20. jul 11
Indlæg ialt: 308

Skrevet 23-06-2012 kl. 12:01

Godmorgen amino.

Min nye hjemmeside taskeonline.dk, har været oppe i ca. 3 dage nu. Jeg ønsker nu feedback. Siden er lavet i wordpress. Planen er at siden nok skal sælges på et tidspunkt når den ligger godt i søgemaskiner, og har mange besøg hver dag. Men hvad synes i?

taskeonline.dk

Amino-karma 6.087
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Indlæg ialt: 1.393
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 23-06-2012 kl. 12:07

Kunne umiddelbart mene, at folk hurtig ville springe væk fra siden, grundet den forvirrede baggrund. ;)

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Amino-karma 1.204
Fra Billund
Tilmeldt 20. jul 11

Ronnie Gejl
Skrevet 23-06-2012 kl. 12:11

Det kan selvfølgelig være rigtigt. Men indtil videre har den gns. besøgstid været omkring de 7 min. hvilket jeg synes er nogenlunde land tid i forhold til at der kun er omkring 40 tasker lagt ind. Men prøver at kigge på det.

Amino-karma 1.150
Fra Næstved
Tilmeldt 24. jun 09
Indlæg ialt: 277
Amino Plus

Umiddelbart vil jeg også sige at du skal arbejde lidt med designet, specielt din wallpaper som ødelægger meget for din side. Det er meget generende og ville få mig til at skippe siden med det samme.

Hold det mere simpelt.

Just my 50 cent Smile

Michael Boenstedt

www.PrisInfo.dk - Prissammenligning

www.Yah.dk - Online Auktioner

www.500Fan.dk - Fiat 500 fanside

Amino-karma 3.455
Fra Måløv
Tilmeldt 15. jan 10
Indlæg ialt: 656

Det er ikke så meget feedback at give: Der er smidt et tilfældigt Wordpress theme op med en grim baggrund, uden noget reelt godt indhold.

De 7 minutter er ikke fra rigtige brugere (det er nok dig selv som kigger rundt), og det kommer til at falde væsentligt. Forvent 1.5-2.5 minutter på et sådant site.

Amino-karma 314
Tilmeldt 20. apr 12
Indlæg ialt: 86

Den er meget rodet...

Få sat produkterne enklere op og fjern baggrunden.

Og lav evt. noget call-to-action så man hurtigt kan se hvor man kan købe den. Den ledte jeg længe efter.

Held og lykke med projektet.

Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København

Amino-karma 1.204
Fra Billund
Tilmeldt 20. jul 11

Ronnie Gejl
Skrevet 23-06-2012 kl. 12:16

Tak for de mange hurtige svar. Som i ved er det svært selv at se på sit eget site. Så er det jo godt vi har amino. Men jeg kigger på det.

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

ekstrem forvirrende baggrund der skrives mange mange gange taskeonline.dk

få lavet lange unikke artikler på siden om taske moden og om hvordan gå og hvem går med hvilken tasker aldre , køn , mode trenden typen denne taske passer til i og få nogle gode mode billeder på siden og gerne nogle videoer

du skriver dog både alle mulig tasker såsom om computer tasker , rygsække men der er der også forskel hvilken type aldre , men der mangler lige det der viser man ved en ekstrem masse , jeg ved godt lange unikke beskrivelser med lang grundviden koster tid at lave , så det er et stort projekt at få lavet siden rigtig god

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 64.631
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Wandal.dk:

Det kan selvfølgelig være rigtigt. Men indtil videre har den gns. besøgstid været omkring de 7 min. hvilket jeg synes er nogenlunde land tid i forhold til at der kun er omkring 40 tasker lagt ind. Men prøver at kigge på det.

er det 500 unikke dagligt på siden eller 20 unikke besøgene dagligt som måske er meste folk der vil hjælpe dig og har de besøgene medført du har tjent nogle kroner som også er yderste relevant vel for dig om man er lang eller kort tid kan der være mange grunde til

vis det er gennemsnit besøgene og dit besøgene er lavt og du er lang tid på siden så er det nok meste dig selv og måske en et par venner der gerne vil hjælpe dig mere vil jeg tro , der gør du har en høj gennemsnit tid på siden

følge min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 6.087
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 5. nov 06
Indlæg ialt: 1.393
Amino Plus
Anders Helbo
Fra Helbo Media
Skrevet 23-06-2012 kl. 12:44

Wandal.dk:

Okay, ja det er slf. okay, men kan dog blive meget bedre så, hvis designet bliver optimeret.

Kig forbi Aarhus Innovation, hvis du vil læse om Danmarks unge iværksættere. Ønsker du hjælp til noget Wordpress-halløj... Ja, så kig forbi Helbo Media. Mangler du blæk til printeren skal du SNART købe det hos E-blæk.dk.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: