Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man starte i det små

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leger med tanken om at starte for mig selv. Jeg har allerede en lille hobbyvirksomhed hvor jeg har givet nogle foredrag, og har en beskeden SEM omsætning. Samtidig er jeg underviser på en handelsskole (dog ikke indenfor handelsfagene).

Jeg vil gerne starte en discount webshop med middel til low end produkter indenfor elektronik, gadgets og husholdningsartikler. Helst med en begrænset økonomisk risiko fra starten af. Vil køre med et lille varelager/dropshipment og udelukkende bruge affiliate networks med provision på salg som markedsføring.

I min nærmeste omgangskreds findes der flere der har erfaring som iværksættere og jeg forventer at kunne få en del opstartshjælp, blandt andet med regnskab og lagerplads/håndtering. Jeg har dog ingen der har (gode) erfaringer med e-handel i mit netværk.

Min butik skal som udgangspunkt henvende sig til mænd, men med hverdagsprodukter.

Jeg har dog en meget irriterende karekterbrist, jeg er idemand og elsker adhoc opgaver, desuden kræver det noget tid som jeg mildest talt ikke kan finde, og her kommer spørgsmålet så. Hvordan starter man med familie og fuldtidsjob ved siden af?

Skal man opgive eller skal man sætte båden forsigtigt i vandet, og se om den flyder før man giver den gas? Da jeg i et eller andet omfang kan få hjælp fra (og hjælper) min omgangskreds/familie er det ikke umuligt, eller ...

Hvis jeg tænker rent økonomisk er det tåbeligt at skulle leve af en webshop, da jeg har en fornuftig løn og mit netværk blandt andet er igennem mit job. Men det bobler sgu i maven for at kunne lave mine egne projekter.

Jeg vil gerne have svar fra andre der som mig har været i tvivl. Hvad har i gjort?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)