Køb et Amino Sponsorlink
Hej til alle
Ville lige høre om det skulle være nogle af Jer her på Amino som kender til nogen som holder kursus i Web TV ??
Eller hvis der skulle sidde en eller to som skulle have lyst til at lære fra sig ??? så vil jeg meget gerne høre fra Jer.
Venlig Hilsen.
Ronnie Pedersen.
Ballobberne & Co.: Hej til alle Ville lige høre om det skulle være nogle af Jer her på Amino som kender til nogen som holder kursus i Web TV ?? Eller hvis der skulle sidde en eller to som skulle have lyst til at lære fra sig ??? så vil jeg meget gerne høre fra Jer. Venlig Hilsen. Ronnie Pedersen.
Hej Ronnie,
Hvis du tænker på det rent tekniske, kan jeg sagtens hjælpe
mvh. Knuth Becker
Mangler du en blog? Lær hvordan man laver en blog her!
Hej Knuth.
Det lyder rigtigt fedt, det er computer arbejdet jeg godt kan bruge hjælp til, jeg har studio og alt det andet.
Har du lyst til at hjælpe ?
Ballobberne & Co.: Hej Knuth. Det lyder rigtigt fedt, det er computer arbejdet jeg godt kan bruge hjælp til, jeg har studio og alt det andet. Har du lyst til at hjælpe ?
Ja, det vil jeg da gerne Hvis altså det vel og mærket er det tekniske område.
Du mener den del med at lægge det ud på nettet og sådan ikke ??
Et godt bud ville være "filmskole for selvstændige" eller "videoakademiet" hvor du selv kan tilegne dig viden via video.
/ Emil
Jeg arbejder med organisk søgemaskineoptimering som kunsten i at få en hjemmeside synlig. I Blücher Media har vi fokus på det gode indhold, og har i den forbindelse nok som de eneste i branchen fokus på brugen af videoer ift. SEO. Faktisk er vi så hooked på videoer, at jeg sidste år udgav danmarks bedste blogindlæg om videoer og søgemaskiner.
Fang mig på @emilblucher på twitter, hvis du vil høre mig pippe i ny og næ
Ballobberne & Co.: Du mener den del med at lægge det ud på nettet og sådan ikke ??
Jo, jeg vil gerne hjælpe dig med at redigere det og lægge det ud, hvis det er det du mener?
Knuth det er lige det jeg mener
Det starter lige efter sommer ferien
okay, bare send mig en pb med info, jeg vil gerne hjælpe:)